Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvor finner jeg gratis webhotell med php og mysql?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratis. Ingenting er gratis.

Iallfall ikke webhotel. Hvorfor i all verden skulle noen være interessert i å gi deg plass helt gratis på en maskin. Ta deg heller en tur inn på www.qxl.no og se på domener der. Der får du .com, net, org, as osv. domene med hotell for ganske lite pr. mnd jeg har 1GB og 5GB transfer pr. mnd for 39 pr. mnd med .com domene. Det er ikke mye å si på. Da kan jeg mekke så mangen subdomener jeg bare gidder, uendelig med e-post adresser, støtter ALT. Og det har jeg hatt lenge nå. Det er enda bedre tilbud ute nå.

 

-Chief-

Lenke til kommentar
[...] jeg har 1GB og 5GB transfer pr. mnd for 39 pr. mnd med .com domene. Det er ikke mye å si på. Da kan jeg mekke så mangen subdomener jeg bare gidder, uendelig med e-post adresser, støtter ALT. Og det har jeg hatt lenge nå. Det er enda bedre tilbud ute nå.

 

-Chief-

Hvor får du dette? Url?

Lenke til kommentar

home.no.net støtter php, men ikke mysql.

 

Du kan sjekke på www.webhostingtalk.com om du finner noen gratishoteller der - hvis du finner noe bør du ikke ha forventninger om 99,9% oppetid og kjappe linjer (de billigste betalhotellene kan også ha svært varierende kvalitet).

Lenke til kommentar
[...] jeg har 1GB og 5GB transfer pr. mnd for 39 pr. mnd med .com domene. Det er ikke mye å si på. Da kan jeg mekke så mangen subdomener jeg bare gidder, uendelig med e-post adresser, støtter ALT. Og det har jeg hatt lenge nå. Det er enda bedre tilbud ute nå.

 

-Chief-

Hvor får du dette? Url?

QXL - domener

 

Som du ser er tilbudene enda bedre enn da jeg kjøpte. 2GB space / 10GB bandwidth for 23 pr. mnd med .com .net eller .org domene. Støtter ALT, ferdig skripter, Cpanel 9.X

 

Et tilbud der som var enda rimeligere og der hadde de Cpanel 10.X og. Der var plassen 1000MB og 10GB bandwidth men for 15kr i måneden.. Det er svinbillig.

 

Bare å si :no: til gratishotel

Og si :yes: til betalingshotel for de prisene er jo bare helt :dribble: rå.

 

-Chief-

Lenke til kommentar
[...] jeg har 1GB og 5GB transfer pr. mnd for 39 pr. mnd med .com domene. Det er ikke mye å si på. Da kan jeg mekke så mangen subdomener jeg bare gidder, uendelig med e-post adresser, støtter ALT. Og det har jeg hatt lenge nå. Det er enda bedre tilbud ute nå.

 

-Chief-

Hvor får du dette? Url?

QXL - domener

 

Som du ser er tilbudene enda bedre enn da jeg kjøpte. 2GB space / 10GB bandwidth for 23 pr. mnd med .com .net eller .org domene. Støtter ALT, ferdig skripter, Cpanel 9.X

 

Et tilbud der som var enda rimeligere og der hadde de Cpanel 10.X og. Der var plassen 1000MB og 10GB bandwidth men for 15kr i måneden.. Det er svinbillig.

[...]

-Chief-

Kikket på det nå. Det der er jo helt vanvittig. Virker nesten for godt til å være sant! :dribble:

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Det var det jeg også tenkte før jeg bestilte det jeg har. Det er bare det som er så rart. For konkuransen er så syk at de har presset hverandre ned såpass mye i pris nå at det er nesten gratis. Ganske kult å ha eget domene som man administrerer selv. CPanel er ganske enkel i bruk.

 

Er liksom litt mer proft med http://webcam.gnurk.com under TG f.eks. mekke til et eget forum e.l. for 15-30kr pr. mnd.

 

Så billig er det faktisk. Så bare å bestille. En kamerat av meg har 3 domener han betaler på. Og en annen har to sånne webhotel pakker. Genialt.

 

Så til trådstarter så er vel konklusjonen min at gratis er jo ikke langt fra 15kr pr. mnd. Så hadde jeg vært deg, så hadde jeg bestil meg et domene. www.kake_fredrik.com er forøvrig ledig. Det er jo for øvrig alt av kake_fredrik.

 

www.webdeal.no er grei til å finne frem til ledige domenenavn. Har et sånt domenesøk felt oppe til venstre.

 

andy_g er også ledig med alle topdomener.

 

-Chief-

Lenke til kommentar

Joda, tilbudet virker jo genialt, men ser nå at det ikke står skrevet noe om linjehastigheten serverene har. Hvis de står på 56.6 modem så... :p

 

Hvilken "leverandør" bruker forøvrig du, hvis du er interessert i å oppgi dette? Mulig jeg har noia, men liker ikke å gjøre økonomiske avtaler med noen ikke vet hvem er.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Om du vil ha helt gratis så tilbyr www.t35.com noe, men da kommer det opp en pop up. Tror det bare er 100 mb plass også.

 

Spørs jo om det ikke kan være greit og betale 15 kr mnd som noe sa tidligere, men om du bare vil leke og lære for deg selv går det fint med www.t35.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...