HKRoed Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei! Jeg og ett par kompisser driver ett lite firma, og kunne tenkte oss slike klistremerker til å sette på bilen. Enten i bilens bakrute, eller til å sette rett på karosseriet med magnet. Noen her som vet om det finnes slike butikker der en kan bestille dette fra nett? Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Sette rett på karosseriet med magnet? Hadde ikke vært bedre å hatt decals da? Som du setter på karosseriet uten magnet Kan finne noen linker til sånne ting på skolen. Er på flere sånne sider på skolen, siden det er morro å fordrive tida med det Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Jojo, ett eller annet. Hadde vært fint om du kopierte inn de linkene... Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Hehe.. Glemte selvsagt å spørre om du vil ha linker til utenlandske eller norske sider. Er ikke sikker på så mange norske sider egentlig. Kan legge inn noen linker nå med en gang egentlig. Modernimage.net RJW Motorsports Awesomedecals.com Decalkits.com Streetdesign.no/Kenth Auto Decalstore.com Stewart Design Håper det her hjalp litt. Er kun Kenth Auto som jeg har vært borti som har decals. Mulig det er flere. Kommer jeg over noen, så poster jeg linken(e) Endret 7. mars 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå