ZanZel Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) tror ikke det går, men 3+ str er mulig vel jeg har +10 i strength jeg.. og trådstarteren har +12.. Jeg kunne sikkert fått litt mer oxo om jeg hadde gått inn for det.. Endret 18. april 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
havfal Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 tror ikke det går, men 3+ str er mulig vel jeg har +10 i strength jeg.. og trådstarteren har +12.. Jeg kunne sikkert fått litt mer oxo om jeg hadde gått inn for det.. åja, det er sånn du mener, ja det går sikkert. tenkte du mente i mastery jeg Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 har nesten lyst til å prøve en gang og se hvor høy jeg kan få en av de modifierne. hadde vært kult med +50 str tror ikke det går, men 3+ str er mulig Det er mulig å få Hanharr opp i +999 strength, se Light eller Dark side?? posten i dette forumet for hvordan du gjør det (The Hanharr bug) Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 så snill at det gjør vondt! (gjør faktisk det til tider) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 you don't get 'em much eviler than that! (Ja, jeg vet det er gramatisk feil å skrive eviler) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå