Gå til innhold

KOTOR 2, post din Jedi! =)

Anbefalte innlegg

Har netopp runnet kotor2, og synes det gikk forbausende lett, selv om vanskelighetsgraden kun sto på normal. Kisen min slaktet alt på slutten, lett som ingen ting... Til og med bos'ene. Så derfor synes jeg det hadde vært kult å få se andre sine karakterer. Så de som gidder, sleng ut et screen!! =) Eller eventuelt bare skrive opp stats'n da.. =)

Hva er forresten maks "level'n" for karakteren? På den første var det jo 20, men på 2'ern var jo kisen min oppi 26(guardian 15, og w.master 11). Går det helt til 30? I såfall må jeg jo hvertfall spille engang till, ond såklart! =)

post-190-1110155181_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke til å legge ved bildet.. no matter. Dette var stats mine mot slutten

Lightside Consular/Jedi Master 13

STR 11

DEX 13 +1

CON 13 +1

INT 12 +1

WIS 45 +17

CHA 24 +7

Vitality 249

Force 772

Defence 42

Fortitude 14

Reflex 13

Will 34

Spillet var for enkelt mot slutten. Det var helt umulig å slå meg, helt umulig å komme nær meg, helt umulig å skade meg. Jeg kunne bruke alle darkside og lightside forcepowers om hverandre så mye jeg bare orket uten at jeg noen gang var under 95% force igjen.... Litt dårlig balansert mao. Litt kjedelig

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
[iC' date=12/04/2005 : 17:55] Når jeg trykker Prt.Scr legges screenshots'ene i KOTOR2 mappa, men de blir laget som *.tga filer! Hvordan får jeg dem som *.jpg? :mad:

Jeg trykka bare på "print screen" knappen, så åpnet jeg et paint dokument og limte det inn der...

Lenke til kommentar
[iC,12/04/2005 : 17:55] Når jeg trykker Prt.Scr legges screenshots'ene i KOTOR2 mappa, men de blir laget som *.tga filer! Hvordan får jeg dem som *.jpg? :mad:

Jeg trykka bare på "print screen" knappen, så åpnet jeg et paint dokument og limte det inn der...

Joa, kan jo gjøre det også, men jeg har heller lyst til å ta mange screenshots, og så liksom ha dem i ei mappe, i stedet for å ta et screenshot, gå ut av spillet, lage paint, lim inn, lagre, starte opp spillet, ta screenshot, gå ut, lage paint, lim inn, lagre, starte opp på nytt.

Det blir liksom litt kjipt. :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...