miCro Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Mulig dette er gammelt nytt, men jeg prøver meg lell. Jeg kom over denne artige filmen der to av folkene bak en del av stemmene til de forskjellige karakterene i Simpson deltar i et Talk Show. Jeg synes i alle fall den var fantastisk morsom. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Er på skolen, så kan ikke se den, men er det den med Mr.Burns...I'm sorry, I ate all your tounge depressors Thats all right... I didn't have any I så fall så har jeg den!! Jævli bra Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Er på skolen, så kan ikke se den, men er det den med Mr.Burns...I'm sorry, I ate all your tounge depressors Thats all right... I didn't have any I så fall så har jeg den!! Jævli bra Jupp.. den var det... har sett den før jeg og... digger simpsons ting... Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det var rett og slett imponerende ja. Jeg viste det var få folk som hadde stemmene til figurene i Sompsons, men at de to hadde så mange var overraskende. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 ahh.. enn å kunne alle stemmene SÅ godt.. Jeg skal legge meg i hard-trening.. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 så koselig :} skulle ønske de hadde stemmen til bart der også.. det er en dame Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Haha, genialt! :!: Ledde ganske bra innimellom der. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hahaha!! Dette var morsomt! Skulle ønske jeg hadde en sånn stemme. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 FY i h*lvete den var KOOOOONGE!!! satt å STOR flirte hele tiden, HAHAHAH :lol: Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) hvorfor får jeg ikke til å laste den ned vil ha den edit: fikk det til Endret 10. mars 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Finnes det noen flere slike innslag? den var super :!: Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Hvorfor begynner de ikke å vise conan o'brien på nrk2 sånn klokka 2 elns. Han er bare sinnsykt morsom (smart også). Ser på showet hans hver dag når jeg er i USA. Endret 14. mars 2005 av ericthelord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå