sigen Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Som topic tilsier, lurer jeg på om noen har noen erfringer med denne disken? Tenker spesielt på støy, siden den skal i pc`en som jeg skal bruke til film og musikk hovedsaklig. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har sjølv hatt den disken, og vil seie at den støyer en god del. Har du ein relativt stille PC, så tykkjer eg ikkje den er noko å satse på. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Støyer den så mye at det ikke er mulig å få ned lydnivået hvis den står inne i et "skap" som jeg skal sitte inntil? Lenke til kommentar
inSain Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Vil bare si at på komplett siden står det en hel del brukererfaringer.. vist du leser gjennom dem vil du sannsynligvis finne 3-4 saklige innlegg som kanskje kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Lurifax85 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Den disken er veldig bra. kansje den bråker litt mer enn andre disker men den er raskest som bråker minst hvis du tenker på ytelse iforhold til bråk. Jeg anbefaler denne disken på det sterkeste. GO WESTERN DIGITAL Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Støyer den så mye at det ikke er mulig å få ned lydnivået hvis den står inne i et "skap" som jeg skal sitte inntil? Nei, det er godt mogleg å få lydnivået heilt ned vissst disken er i eit skap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå