Gå til innhold

Ny kjøler. Passer dette?

Mauro

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe meg ny kjøler til min Intel P4 3.2 GHz HT.

Jeg har et Abit IC7-G hovedkort og lurer på om dette vil passe i pcen min:

Ribba

Vifta

Passer den vifta på den ribba, og passer begge delene inn i pcen min (på hovedkortet) ?

Kjøler den delta vifta bedre enn denne vifta?

(ser at den ene bråker mye mer, men hvordan er kjøle forskjellen på de?)

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må selv montere det sammen, jeg antar det følger med skruer til ribba og viften.

Men vær Obs! Den viften der er ekstremt støyende. Hvis du ikke har datamaskinen gravd ned i et stort hull i bakken 2km fra der du jobber kommer lyden til å irritere deg grønn. Hvis du sitter rett ved pc'en når du jobber kommer du ikke til å høre deg selv skrike!

Vil heller anbefale deg å kjøpe en Mist eller en Papst.

Lenke til kommentar
Du må selv montere det sammen, jeg antar det følger med skruer til ribba og viften.

Men vær Obs! Den viften der er ekstremt støyende. Hvis du ikke har datamaskinen gravd ned i et stort hull i bakken 2km fra der du jobber kommer lyden til å irritere deg grønn. Hvis du sitter rett ved pc'en når du jobber kommer du ikke til å høre deg selv skrike!

Vil heller anbefale deg å kjøpe en Mist eller en Papst.

Hva kjøler best av mist og papst ? :o

Bestiller delta nå i første omgang, så sjekker jeg temp, så kan jeg bestillle en mist eller papst etterhvert, så kan jeg bytte litt :thumbup:

Jeg er vandt til støy. Den gamle amd'n min hadde 52db cpu vifte + 3 kabinett vifter <3 :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...