Mauro Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tenkte jeg skulle kjøpe meg ny kjøler til min Intel P4 3.2 GHz HT. Jeg har et Abit IC7-G hovedkort og lurer på om dette vil passe i pcen min: Ribba Vifta Passer den vifta på den ribba, og passer begge delene inn i pcen min (på hovedkortet) ? Kjøler den delta vifta bedre enn denne vifta? (ser at den ene bråker mye mer, men hvordan er kjøle forskjellen på de?) Takker for svar! Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Må jeg ha noe for å montere de sammen ? Eller følger alt av skruer og lignende med ? :o Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Du må selv montere det sammen, jeg antar det følger med skruer til ribba og viften. Men vær Obs! Den viften der er ekstremt støyende. Hvis du ikke har datamaskinen gravd ned i et stort hull i bakken 2km fra der du jobber kommer lyden til å irritere deg grønn. Hvis du sitter rett ved pc'en når du jobber kommer du ikke til å høre deg selv skrike! Vil heller anbefale deg å kjøpe en Mist eller en Papst. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Du må selv montere det sammen, jeg antar det følger med skruer til ribba og viften.Men vær Obs! Den viften der er ekstremt støyende. Hvis du ikke har datamaskinen gravd ned i et stort hull i bakken 2km fra der du jobber kommer lyden til å irritere deg grønn. Hvis du sitter rett ved pc'en når du jobber kommer du ikke til å høre deg selv skrike! Vil heller anbefale deg å kjøpe en Mist eller en Papst. Hva kjøler best av mist og papst ? :o Bestiller delta nå i første omgang, så sjekker jeg temp, så kan jeg bestillle en mist eller papst etterhvert, så kan jeg bytte litt Jeg er vandt til støy. Den gamle amd'n min hadde 52db cpu vifte + 3 kabinett vifter <3 Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 den støyer ja, men du kan bruke en vifte kontroller og sette den på et lavt turtall... den blåser sinskyk også på 50% rpm speed... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå