Gå til innhold

"Handle raskt og rimelig hos yaTack!"

Anbefalte innlegg

jejeje :roll: står på forsiden av HW.no. Skal denne reklamen være en slags ironi fra en konkurent?

Erfaring 1: Bestilte noen DVD-filmer fra Yatack. Ventet i et par uker før de kom. For tregt! Betalte med VISA under selve handelen, og pengene ble trukket slikt de skulle. Regnet med alt var i orden nå. Så gikk det noen uker, og et betalingskrav dumpet i postkassen. De påsto at varene ikke var betalt, og hadde lagt med et gebyr ekstra. Ringte selvfølgelig til innkrevingsfirmaet og sa varene var betalt med VISA for lenge siden. Saken ble da lagt på hold. De skulle undersøke hva som hadde skjedd. Jeg var nesten helt sikker på at jeg slapp og få flere krav, da jeg faktisk har positive erfaringer med disse inkrevingsbyråene fra før :smile: (jeg har henlagt lingnene saker før med en enkel telefonsamtale. Bra!)

Etter en måned eler noe sånn, så dukket et opp en massekopiert beklagelse fra Yatack hvor de sa de hadde gjort en feil, osv osv.

Erfaring 2:

Så jeg ga de en sjangse til... Mye pga de hadde et godt tilbud på en film, og hadde visstnok alle på lager. (Vanligvis bestiller jeg alt av DVD fra England, USA eller Canada)

Så jeg bestilte da 4 filmer til fra Yatack for 2,5 uker siden. Mener jeg valgte giro som betalingmåte denne gangen. Men nå ser jeg beløpet allerede er trukket fra kontoen min :evil: ! Filmene er ennå ikke kommet...Ordrestausen min er urørt. Sendte en mail, de sa filmene var sendt... Hva f*** slags amatører er dette??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme har skjedd hos meg.

Bestilte DVD`n The Thin Red Line i vinter en gang.

Det sto at jeg ville få den levert etter ca 3-4 uker.. Jeg venta og venta og venta......Og venta &%¤# litt til !!!

Så plutelig en dag (29 august) kom filmen...

da hadde det gått 3 måneder 15 dager korrekt !!!!

Sinnsykt....hadde oxo ringt kundeservise (MØKKSERVISE) for å få få vite når filmen skulle dumpe ned på postkontoret, men nei.

Fikk ikke mye hjelp der nei....

Min erfaring er som følger: Drit langt pokkers i ya-tack og alle de (rimelig bra) tilbudene de har !!!!!

Lenke til kommentar

Samme har skjedd hos meg.

Bestilte DVD`n The Thin Red Line i vinter en gang.

Det sto at jeg ville få den levert etter ca 3-4 uker.. Jeg venta og venta og venta......Og venta &%¤# litt til !!!

Så plutelig en dag (29 august) kom filmen...

da hadde det gått 3 måneder 15 dager korrekt !!!!

Sinnsykt....hadde oxo ringt kundeservise (MØKKSERVISE) for å få få vite når filmen skulle dumpe ned på postkontoret, men nei.

Fikk ikke mye hjelp der nei....

Min erfaring er som følger: Drit langt pokkers i ya-tack og alle de (rimelig bra) tilbudene de har !!!!!

Lenke til kommentar

Hei!

Har sjølv hatt delte erfaringar med yatack. Har fått inntrykk av at dei har skifta eigar i løpet av den siste tida (kan det stemme at dei ligg under lindorf, inkassoselskapet altså??)

Før den tid var det aldri noken problem med yatack, men i det siste har det blitt masse rot. Har opplevd to gonger å få inkassokrav på ein heil drøss med rekningar (og overflringar som har skjedd med visa) som har blitt betalt i fjor. Begge gonger har sakene ordna seg kjapt pr telefon. I tillegg fekk eg faktura med feil kontonummer på slik at eg måtte ta kontakt med kundeservice for å rette det opp.... Sånt er slurv....:sad:

Var borti ein gong at eg ikkje fekk vara eg hadde bestillt innan rimelig tid(innan 14 dagar) så eg purra på dei og fekk rabatt og gratis frakt som kompensasjon. Tok i mot dette tilbodet sidan det ikkje hasta for mykje med vara eg hadde bestillt.

Med andre ord; det er god grunn til å tenkje seg nøye om før ein handlar hos yatack slik tilstanden er hos dei for tida!

Ole

Lenke til kommentar

Jeg bestilte en napa 380 minicd spiller med beatman 8cm cd hos dem... Etter en uke etter uten å ha fått disse blir jeg litt rastløs og finner ut at de har samme tilbud hos Mshop.no eller no sånn... Jeg sender mail til dem og spør hva som har skjedd... (ingen svar) 3 dager til... og jeg sender enda et mail...(ingen svar)

Akkurat når jeg ordner en bestilling hos Mshop... Får jeg et svar fra yatack... Etter to uker får jeg svaret: Vi har nettopp fått napa minicd spilleren inn i lager, men vi må vente før vi får inn 8cm cd'ne... vi kan sende spilleren først også sende cd'ene senere.

Tror de jeg er dum??? Jeg vet at det ligger masse mer penger involvert i dette... YATACK ER NOEN SLEIPE JÆVLER SAMMA SOM DE SOM STJELER PENGER FRA GAMLE DAMER

For noen uhyggelige folk, uten å gi beskjed eller noe som helst, og spør ikke om dette går greit engang... De har gikk opp telefon kunde service... (Sikkert for mange klager)

[ Denne Melding var redigert av: King_mephisto på 2002-06-25 23:39 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-25 23:33, oleredv skrev:

Hei!

Har sjølv hatt delte erfaringar med yatack. Har fått inntrykk av at dei har skifta eigar i løpet av den siste tida (kan det stemme at dei ligg under lindorf, inkassoselskapet altså??)

Jupp. Det er nesten latterlig og si det, men Lindorf er både mer seriøs (skulle bare mangle) og har en mye bedre kundebehandling en butikkene som leier de! Skulle tro situasjonen var omvendt - om kundebehandlingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...