kiios Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 hvordan skifter jeg tema fks. kde, gnome, etc ? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ved å velge programmer -> desktop -> tema -> skift tema Dette er tatt ut av rene luften... Det er ikke vanskelig, search and thee shalt find! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 applikasjoner->brukervalg->tema Om du snakker om bytte mellom gnome, kde etc, trykk "sesjoner" på login-promten (ta en tit på "man switchdesk" (terminal) for å gjøre det permanent. Det er ca så vanskelig som "switchdesk kde" eller "switchdesk gnome") Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 hvordan skifter jeg tema fks. kde, gnome, etc ? I innloggingsprogrammet kliker du "Sesjoner" og velger skrivebordmiljøet du vil bruke. Lenke til kommentar
kiios Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 ja jeg fant det ut i går.. hadde bare ikke kunne ha sett det før fordi det var noe feil med driver så jeg ikke fikk sett hva som sto der! takk likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå