Gå til innhold

hvordan håndtere en vanskelig damesituasjon..

Bogan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:nei: Skal inrømme at jeg har hatt lyst å banke ei dame en gang var eksen(ikke hun jeg snakker om nå, men forrige) min.. Hun satt bare og var sur frekk og allt var galt så krangla vi og hun slo meg flere ganger og kjørte kneet i balla mi så jeg datt sammen i fosterstilling... Hadde det ikke vært for lammelsen ved det kunne godt noe jeg ville angret på skjedd

Må si du er uheldig med damer. Det er vanskelig å få seg dame, ikke ofte man får noen. Men når man først får dame så skal hun være en djevel. Og hvis man finner ei god jente så avhenger det av om forrholdet utvikler seg i riktig retning. Helt klart dette er vanskelig.

Lenke til kommentar
Styrke har ikke noe å si for utfallet av en slosskamp hvis man bare kan å sloss ;)

..men greit mye ot

det sier jeg stadig, styrke har nesten ingenting å si.

du trenger så klart grunnleggende styrke, dvs. nok styrke til at du kan slå så fienden går i bakken eller vertfall blir svimmel og ganske satt ut

selv om kraften på slagene også har ganske mye å si på slagteknikken da.

men stort sett er det fart og teknikk som teller mest.

beklager virkelig off topic, skal slutte nå :)

Lenke til kommentar

Slåssing er bare tåpelig... Eneste må være om han skal ta meg for en tåplig grunn skal jeg forsvare meg for allt jeg har... Men tror ikke det blir noe har ikke hørt noe mer fra noen av dem.

Går bedre faktisk men sitter fortsatt med en kjip følelse av savn og tomhet.. VAnskelig å glemme sånnt... Men er absolut værst om kvelden... Da ligger jeg og tenker... Tror savnet vil bli der til jeg finner noe nytt, men vi lnok lære å åndtere savnet og bli vannt til det...

Merelig for jeg savner ikke henne på en måte etter de sidene jeg ble vist... Men savner allt som var før helgen :cry:

Lenke til kommentar

En mulighet er jo å kun fokusere på de negative tingene, og tenke over de om og om igjen, f.eks hvor kjip hun var som bare fant seg en ny type, gikk bak din rygg, gav faen i deg, med vitende og vilje. Etterhvert blir det bare det du forbinder med henne, og du vil da kunne vise henne den respekten hun fortjener. Vær et godt, gammeldags rævhøl m.a.o.

Lenke til kommentar
Slåssing er bare tåpelig... Eneste må være om han skal ta meg for en tåplig grunn skal jeg forsvare meg for allt jeg har... Men tror ikke det blir noe har ikke hørt noe mer fra noen av dem.

Går bedre faktisk men sitter fortsatt med en kjip følelse av savn og tomhet.. VAnskelig å glemme sånnt... Men er absolut værst om kvelden... Da ligger jeg og tenker... Tror savnet vil bli der til jeg finner noe nytt, men vi lnok lære å åndtere savnet og bli vannt til det...

Merelig for jeg savner ikke henne på en måte etter de sidene jeg ble vist... Men savner allt som var før helgen :cry:

Jeg savner jeg også :(

Lenke til kommentar
En mulighet er jo å kun fokusere på de negative tingene, og tenke over de om og om igjen, f.eks hvor kjip hun var som bare fant seg en ny type, gikk bak din rygg, gav faen i deg, med vitende og vilje. Etterhvert blir det bare det du forbinder med henne, og du vil da kunne vise henne den respekten hun fortjener. Vær et godt, gammeldags rævhøl m.a.o.

Bra tips det der. Når hjernen blir manipulert av savn og sjalusi må en manipulere den tilbake selv... Ved hjelp av feks det du sa som er en god metode.

Sliter fortsatt itt med at jeg håper hun sender mld at hun logger på msn osv... Men fortsatt har jeg ikke ørt noe fra henne siden mandag.. Og det er faktisk jævla bra! Hvis jeg serhører noe fra henne vil jeg bare få tilbakefall... Men ting blir bedre og bedre for hver dag som går..

Hun er jo ikke noe å spare på men sjalusien har nok en del å si...

Lenke til kommentar

Jeg savner jeg også :(

Ja det er ikke noe gøy... Savn er tungt...

Dum som jeg var hørte jeg på dumdum boys - tyven tyven(sangen skrevet til preple da sønnen hans døde). Da hadde jeg det tungt, kom noen tårer da..

Men er deilig å merke at ting blir bedre for hver dag som går :thumbup:

Lenke til kommentar
veit det er et kjipt svar nå, men tiden leger faktisk (nesten) alle sår..

Fokuser på det negative med henne, og kom deg ut med venner og gjør andre ting.

Er ikke et kjipt svar, det er nettop det en må gjøre uansett hvor hardt en ønsker at det finnes en lettere vei.

En ting til er at en ikke må ha noen som helst form for kontakt med henne...

Det er jo litt psykisk tungt å innse at en må dette, men er ingen grunn til å lure seg selv.. For innerst inne vil jeg ikke mer med henne

Lenke til kommentar
Har ikke hatt kontakt siden mandag du nei... har ikke hatt noe på 5 uker her jeg nå. Det er tungt, men de to-tre første ukene er desidert verst. Begynner å gå bedre etterhvert ;)

Just hang in there

Nå vet jeg ikke hvordan situasjonen din er, men min situasjon understreker jo at det faktisk er over da jeg ikke vil ha noe med sånne folk å gjøre...

Hadde det vært en normal situasjon og vi hadde vært sammen lengre og hatt et forhold sterkere en hva vi hadde ville jeg nok vært i ruiner nå...

Men er digg at hver dag er et fremskritt :) Men om kvelden går jeg et skitt tilbake men er bare å ta tiden til hjelp

Lenke til kommentar

Bogan: Jeg vet nøyaktig hvordan det føles, og min erfaring er at sånne saker tar tid å komme over.

Har du gode venner? Besøk de, og prat med de, finn på ting.

Eksen var utro med sjefen sin, og jeg klarte vel ikke å snakke med henne på nærmere 7 år. Jeg tok kontakt først her om dagen via sms da bestemoren hennes døde.

Du ble sikkert ikke noe klokere av dette, men hvis jeg kan hjelpe deg på noen måte, så er jeg bare en melding unna...

Du klarer å komme over dette her :thumbup:

Lenke til kommentar
Å *vips* så var jeg i en sårende situasjon selv igjen!

Faen ta altså ....  :no:

Uff ikke bra det der... Mange som har det sånn :( Hva har nå skjedd?

Klarte å ikke ta kontakt whoho jeg er sterk :w00t:

Nei mange her inne som kjenner meg, og dermed hun jeg er sammen med. Så kan ikke legge ut om det her dessverre. Men jeg kan iallefall si jeg har rimelig vondt i magen nå - igjen. Men men, skal se om det ikke er mulig å få ordnet det igjen. Hvis ikke blir det brått slutt, for dette orker jeg ikke en gang til. Etter et par ganger med sånt så kjenner man fort igjen tendensene, og blir defansiv.

*wish me luck*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...