Gå til innhold

Er Pink Floyd oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Jan-Erik: Man må ofre noe for å få rem poengene her... hehehe!

PS: Mitt tips til de som mener Pink Floyd er oppskrytt! Begynn aldri å diskutere noe slikt med PF-fans før dere har satt dere skikkelig inn i hva Pink Floyd er.

Jeg har ikke sett annet enn utrolig tynn argumentasjon som støtter oppskrytt-teorien.

Lenke til kommentar
hvis man spør en persjon på gata: er pink floyd bra?

så er sjansen stor for at man får svaret: JA FYFAEN DE ER KONGE, HELT KLART BEST,ALLE ANDRE SUGER osv

når folk sier noe sånt igjen og igjen og igjen så blir de oppskrytt, for det er ikke helt sant! Det er den persjonens personlige å private mening, men som sakt når mange sier dette blir jeg litt lei, og får dessverre en litt fientlig holding mot sånne mennesker, samt at jeg syntes bandet blir skrytt mer av enn jeg syntes de fortjener!

Morn du, anngående det at mange forguder Pink Floyd, så er det igrunn ganske sjeldent at ungdommer nå for tiden liker den slags musikk. Det er FÅ i min omgangskrets som i det hele tatt har hørt noe av Pink Floyd, og de få som har det har hørt de mest kjente sangene fra The Wall, ikke noe mer :(

Nå består omgangskretsen min av folk fra 16-20 år , men er bare noen få få som virkelig har hørt om Pink Floyd ..

Lenke til kommentar

Bra poeng dere har her. I min omgangskrets tror de fleste at Pink Floyd er en mann. De fleste har hørt den "derre rolige" som ikke er ballade (wish you were here) i tillegg til another brick in the wall.

Kun tre av mine nærmeste venner har hørt hele Echoes. Er litt sykt. Prøver å få de over på min side, men neida; HiP tha HOP dagen lang.

Edit: Er 16 år.

Endret av FM
Lenke til kommentar
anth  Skrevet: 07/03/2005 : 16:17

PS: Mitt tips til de som mener Pink Floyd er oppskrytt! Begynn aldri å diskutere noe slikt med PF-fans før dere har satt dere skikkelig inn i hva Pink Floyd er.

Det som står her er det jeg mener med PF fans. Det virker som det ikke går ann å ikke like musikken dems. PF fans er som prester som skal prøve og konvertere deg.

Hvis du ikke liker "sound'en" til et band, hvorfor skal man sette seg sikkelig inn i bandet da?

Musikk er inuviduelt, det blir dumt å lage en tråd som dette og si at de som ikke liker bandet kommer med usaklige argumenter.

Feks. Jeg liker ikke typen riff de spiller. Ja så gjør jeg ikke det da, men det får jeg da få lov til.

Der er forskjellig fra person til person hva dem liker i musikk.

Lenke til kommentar
Det som står her er det jeg mener med PF fans. Det virker som det ikke går ann å ikke like musikken dems. PF fans er som prester som skal prøve og konvertere deg.

Hvis du ikke liker "sound'en" til et band, hvorfor skal man sette seg sikkelig inn i bandet da?

Musikk er inuviduelt, det blir dumt å lage en tråd som dette og si at de som ikke liker bandet kommer med usaklige argumenter.

Feks. Jeg liker ikke typen riff de spiller. Ja så gjør jeg ikke det da, men det får jeg da få lov til.

Der er forskjellig fra person til person hva dem liker i musikk.

bra sakt!

Lenke til kommentar

Du sier noe der, det samme har jeg ofte merket; PF fans godtar liksom ikke at det er mulig å ikke like PF noe særlig, og lar det henge ved deg som et dårlig stempel de har lett for å dra frem i tide og utide. Litt irriterende :hrm:

Endret av groenn
Lenke til kommentar

Overskrift:

Er Pink Floyd oppskrytt?

Tullespørsmål. Bare egna for kverulering og territorial pissing.

Samme som å spørre om "syns du Bob Dylan er populær"?

Meningsløst. Du får bare subjektive svar, og er like langt.

(underholdende lesning da. Fascinerende hvor nerdete man kan bli når det gjelder musikk)

T'Weed

PS: The Wall er det beste albumet til PF. Syns jeg.

Lenke til kommentar
Overskrift:

Er Pink Floyd oppskrytt?

Tullespørsmål. Bare egna for kverulering og territorial pissing.

Hva er galt med kverrulering? :green:

Ingenting, egentlig.....som sagt, fascinerende lesning.

Men helt ubrukelig, for trådstarter bryr seg neppe om hva folk mener i bunn og grunn.....eller?

T'Weed

...og Final Cut er også en svært bra plate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...