razer Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei, har nå sett meg lei av mitt Logitech Internet Navigator tastatur grunnet alt for høy tastelyd, blir jo helt forstyrret når jeg skriver fort.. Er på jakt etter et stille tastatur, helst et lite greit et uten alle slags fancy knapper, helst et lite svart, stilrent et. Tastene må være greie å skrive med, ikke så en må ta i for å få trykt den ned. Blå LED's istedenfor de standard grønne hadde vært greit, men sånt kan en enkelt skifte selv. Helst en grei pris, betaler ikke latterlig mye for et tastatur. Er på jakt etter egne erfaringer angående et slikt tastatur. Mvh razer Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Heisann! Har selv et Logitech Ultra-X-tastatur som koster 275,- Hos netshop (SOM OEM!) Tastaturet har taster som laptop-tastatur, og det finnes en "test" av det på hardware.no. Skal se om jeg kan finne det http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12109 Min erfaring med det: Stille, kanskje ikke verdens mest egnede til gaming (kan jo nesten ikke føle hvilken knapp du trøkker på ) Deilig å skrive på.. Dersom en av knappene "blir ødelagt", er de KJIPE å få på plass. Endret 26. mars 2005 av [ReXoR] Lenke til kommentar
hds Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Kan anbefale dette selv, men man må legge litt ekstra krefter for å få noen av bokstavene frem. Ellers er jo dette et bra tastatur tror jeg. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Skal du ha det beste av det beste er det kun Logitech Dinovo som gjelder. Har prøvd mye forskjellig opp igjennom, men ingen ting slår dette! Det er stein dyrt, men vil påstå det er verdt hver krone! Ultrax som flere anbefaler her er nok også et godt valg Lykke til! Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) ufff Endret 26. mars 2005 av Corwin Lenke til kommentar
hart Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Keytronic KT1000 er billig, sort og relativt stille... Bedre enn KT2001. Lenke til kommentar
razer Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Hei og takk for svar Har selv tenkt mye på Ultra-X tastaturet. Spiller omtrent ikke så det gjør heller lite Ser ut som det er ganske enkelt og greit, sånn et tastatur skal være etter min mening! Det at det er stille er meget viktig, så det er jo perfekt. Billig er det jo også. DiNovo er steindyrt Koster ca. like mye som jeg har i "fast" inntekt på 1 mnd (les: Stipend) og derfor er det så godt om utelukket. Kanskje et godt tastatur, men litt vel dyrt Tror det fort blir til at jeg bestiller meg Ultra-X Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har prøvd mye forskjellige , og jeg faller alltid tilbake til mitt gamle sorte IBM (KB9910) tastatur. Ikke bråker det, ikke er noen xtra "fanzy" knapper som forstyrrer. Lenke til kommentar
Albino Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Microplex selger et tastatur av bZerk/MIST. Overklokking.no har testet det: bZerk/MIST-test Jeg har ikke dette tastaturet. Selv har jeg et Microsoft Wireless Multimedia Keyboard. Det er ikke av den roligste sorten tror jeg. Dessuten var det skjevt da jeg kjøpte det. Måtte teipe fast noe på det ene hjørnet for at det ikke skulle stå og bikke frem og tilbake. Skikkelig skvip. Lenke til kommentar
razer Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Har sett det MIST-tastaturet ja, liker ikke sånne altfor flashy greier. Har iallfall nå bestilt meg et Logitech UltraX tastatur, får det vel snart.. Takker for hjelpen =) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Logitech UltraX tastaturet er svine nice. Deilig å skreve med også Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Dette bruker jeg: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4283 Det er ganske stille og behagelig å bruke. Lenke til kommentar
hds Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har sett det MIST-tastaturet ja, liker ikke sånne altfor flashy greier. Har iallfall nå bestilt meg et Logitech UltraX tastatur, får det vel snart.. Takker for hjelpen =) Godt valg, men MIST tastaturet er ikke noe mer flashy enn andre tataturer. Ikke tro jeg sitter med lyset på, har hatt det i fler uker enda ikke brukt lyset seriøst enda, men den dagen jeg har bruk for det, så er det jo kjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå