Gå til innhold

Hyundai Q17+ kjermen har blitt svart

sthomas

Anbefalte innlegg

Etter jeg innstalerte kjermkort-driveren og restartet pcen så vil ikke kjermen gå på selv om kjermen er på, alså kjermen har blitt svart

Vis jeg holder inn en av innstillings knappene på kjermen blinker det det i 1 sek hvert 10 og da ser jeg et glimt av feks skriverbordet.

har instalert kjermkort driveren flere ganger før og ikke noe har skjedd da! tror ikke det er feilen...

Har også prøv kjermen på en annen makin kjermen er sort da også!

Vis jeg holder inn en av innstillings knappene på kjermen blinker det det i 1 sek hvert 10 og da ser jeg et glimt av feks skriverbordet.

Noen som har opplevd det samme eller vet hvorfor kjermen har blitt sort?

ps: kjermen er kun 4 mnd gammel

post-220-1110148573_thumb.jpg

Endret av sthomas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Opplevd det samme med en Q17 skjerm jeg og. Skjermen har signal inn - power led'en på skjermen bytter fra standby (gul) til på (grønn), men skjermen like svart. Hos meg virker skjermen alltid når jeg starter PC'en, men oppetida varierer fra 1-30min. Og etter at den har blitt svart må jeg skru av en stund og kanskje får jeg liv i en for en ny periode på 2-10min.

Da er det 3 Hyundai skjermer med samme oppførsel rapportert på forumet her. Se innlegg under

Hyundai Q910 - svart skjerm (http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=378417)

bJøRn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...