MyBigMouth Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 jaja alle har vell fått den derre cute.pif saken....jeg fikk den og trykket på den...hva gjør jeg nå? vær så snill å del dine tanker her...tenker det er et nytt bropia virus. Har enda ikke fått noen tegn da Share youre thoughts Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har ikke så mange tanker om viruset. Men jeg vet at det er en annen tråd om dete: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=388302&hl= Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 ja jeg så den....ikke akkurat opplysende da. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Nedtur! her var eg klar for eit nytt sexy bilde, så kom det ikkje noke bilde! faen og! Var jo derfor eg trykka på det (i den virituelle pc'n) Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei! Jeg fikk den en dag, kanskje for 1 og en halv uke siden. Kan hende at dette var en annen versjon av viruset Jeg scannet med NAV og fikk det vekk. Har skaffet meg nod32 nå da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Aaaah *kofsetafsepåMaccen* Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Vi har ein MAC her. G5 eit eller anna. Treigere maskin skal du leite lenge etter. Kom nytt virus i dag ja. www.symantec.com Lenke til kommentar
Abits Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Hei!Jeg fikk den en dag, kanskje for 1 og en halv uke siden. Kan hende at dette var en annen versjon av viruset Jeg scannet med NAV og fikk det vekk. Har skaffet meg nod32 nå da Nå har jo Norton Antivirus fått betre test en NOD32 gjordt da Hvis du sjekker her Virus test og velger comparatives Kaspersky har kommet best ut igjen, som tidligere. Likevel velger mange en dårligere løsning Endret 7. mars 2005 av Abits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå