Gå til innhold

Rimi dvd-spilleren. selges den andre plasser?

Anbefalte innlegg

Kanskje på tide noen svare på det han spør om!

Spilleren heter United DVD 3151, kan gjøres sonefri med noen tastetrykk(Se lengre nede).

Har sett denne spilleren til salgs hos Obs! Bygg og Spaceworld.

Skal du (king mephisto) gjøre spilleren sonefri gjør du slik: åpne skuffen, tast koden(tror den er default 3308), tast inn sone(9=sonefri, 1-8 er sonene som det står på coveret på filmen)lukk skuffen. Dette gjorde susen på min iallefall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må vel forresten legge til at i de fleste tifeller får du det du betaler for. Når det er sagt, må jeg si at jeg er fornøyd med "møkkaspilleren" alle snakker om. Den tar vcd-filmer jeg har laget fra DivX, den tar alle MP3-cd`ene jeg har laget. Jeg synes jeg fikk mye for tusenlappen.

Lenke til kommentar

TAKKER! Det var liksom det jeg ville vite... :smile:

Det finnes allerede en tråd der denne spilleren diskuteres.

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=26335&forum=25

BTW, jeg nekter å tro at spilleren ikke er verd 1000 kr.

Quote:

Den 2002-06-26 01:30, slakken skrev:

Kanskje på tide noen svare på det han spør om!

Spilleren heter United DVD 3151, kan gjøres sonefri med noen tastetrykk(Se lengre nede).

Har sett denne spilleren til salgs hos Obs! Bygg og Spaceworld.

Skal du (king mephisto) gjøre spilleren sonefri gjør du slik: åpne skuffen, tast koden(tror den er default 3308), tast inn sone(9=sonefri, 1-8 er sonene som det står på coveret på filmen)lukk skuffen. Dette gjorde susen på min iallefall.

Lenke til kommentar

Quote:

er det noen som har eksakt modellnavn?

AKIRAx24: tror ikke det er den... så vidt jeg vet er den jeg snakker om av merket UNITED

Det jeg mente..den DVD spilleren er av lignende type og pris som den du var på utkikk etter..og skulle ikke forundre meg om de ble laget på samme fabrikk i Kina...den er billig, er sonefri, spiller VCD, SVCD, MP3..osv....det finnes flere en bare den ENE...som den jeg presenterte for deg.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...