Lurifaksen Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg hadde tenkt å kjøpe meg den DVD-spilleren som RIMI solgte så billig, men de var visst sluttet å selge den... noen som vet om noen andre plasser det går an å få tak i den? Noen som vet hele navnet på spilleren? UNITED .....? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hehe....er det ikke en litt kjipern spiller du planlegger å kjøpe :smile: ??? Naboen min kjøpte seg en slik spiller han oxo. Siden jeg var den som kunne mest om hjemmkino osv. så var det jeg som skulle sette den opp.... Problemet var bare at det var noen (mange?) software-feil.... Spør du meg så var hele spilleren kaputt !!! De byttet den og fikk så en ny en..Den virka utrolig nok. Men bilde-og lydkvaliteten er en ting. Det var UTROLIG dårlig. Kan ikke sammenlignes med dvd`en min. Noe Rimi-Drit vil jeg si =) PS. Sikkert derfor rimi har sluttet å selge den oxo. Så ikke kjøp den spilleren du.....sats på en annen kjent en.... Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Det er tull at lyd/bilde er noe spesielt dårlig på denne .. faktisk funker den utroli bra til den prisen.. les tester på nettet o.s.v den kommer faktisk meget bra ut av de fleste p.g.a pris/ytelse.. fåkke best i test men mest for penga , noe det da er tenkt som og. Ingen med hjemmekino anlegg til 30.000 kjøper en dvd spiller til 1000 kr heller da.. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 når man har et anlegg til ca 48 000 =) duger ikke rimi-spilleren.....Det GARRANTERER jeg... Men hvis du bare skal se en film i ny og ne på en 21 tommer, så er det sikkert et bra kjøp.. PS. tror at ekspert hadde den (trur jeg da) Lykke Til Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 obs har jo også dvd spiller,lg støtter dvd/vcd/svcd og mp3 på cd. samt så gjøres den sonefri via fjernkontrolen. 1495 med to dvd filmer Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 20:32, Danny skrev:obs har jo også dvd spiller,lg støtter dvd/vcd/svcd og mp3 på cd.samt så gjøres den sonefri via fjernkontrolen.1495 med to dvd filmer Er du sikker på at den støtter SVCD? Mange av LG spillerne støtter dessverre bare VCD, ikke SVCD. Lenke til kommentar
Luffe_ Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hei Går du på xql.no selges det en dvd spiller fra telebutikken.no for 998 kr. Den støtter (visstnok) vcd,svcd, mp3 og alle de andre formatene.(sonefri skal den også være) Jeg har nettop bestillt en sånn så jeg kan jo legge inn en liten test av den når jeg får den. Må jo sies at jeg ikke er noen ekspert,(hadde jeg vært noen ekspert så hadde jeg vel kjøpt en adskillig dyrere spiller) men jeg kan ihvertfall si om den funker eller ikke Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Er en ting eg legger merke til er at å bruke 2-4000 på et skjermkort er det ingen som ser problemet med,Men å bruke penger til en dvd eller lingnede da skal det ikke koste noe,eg sier en ting om den saken kjøp en dvd til mellom 3-5000 da får du en bra spiller. Kjetil Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg er så enig, så enig :smile: Lenke til kommentar
twarr Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hei! spaceworld selger denne dvd speleren.... ELLER: du kan få kjøpt min! Ta kontakt på email: [email protected] mvh Twarr Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 21:07, twarr skrev:Hei!spaceworld selger denne dvd speleren....ELLER: du kan få kjøpt min!Ta kontakt på email: [email protected]mvhTwarr Hvorfor selger du den ???? Pga. lyd og bilde delen eller ?? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 jeg tror dette er svaret på det du spurte om: http://www.telebutikken.no/wsp/partnershop...func_id=MUSTEK2 En på jobben kjøpte denne..og er MEGET fornøyd. AKIRA Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 Nå var det ikke meningen å starte en ny diskusjon om denne spilleren. Poenget er at den takler flere formater enn noen annen dvd spiller jeg har hørt om - derfor er den verdt pengene. Jeg driter i om bildekvaliteten ikke er like bra som en spiller til 10.000kr - bildekvaliteten er sikkert helt fin for meg. er det noen som har eksakt modellnavn? AKIRAx24: tror ikke det er den... så vidt jeg vet er den jeg snakker om av merket UNITED Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 20:58, Kjetil Lura skrev:Er en ting eg legger merke til er at å bruke 2-4000 på et skjermkort er det ingen som ser problemet med,Men å bruke penger til en dvd eller lingnede da skal det ikke koste noe,eg sier en ting om den saken kjøp en dvd til mellom 3-5000 da får du en bra spiller. Ikke alle har fett suround-anlegg i stua. Mange har til og med en gammel dritt-tv, og da er det liten vits i å betale tusener av kroner for en "skikkelig" DVD-spiller. Forskjellen mellom DVD-spillere er ikke så stor heller, mye større kvalitetsforskjell på f.eks VHS-spillere. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg har den... den er ikke sonefri... den er sone 2... JÆVLA RIMI!!! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 King_mephisto: hvis du har den, gidder du å se hvilken modell det er? Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Er ikke noe problem å gjøre den sonefri dersom en har tilgang til internett :wink: Søk! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Langbein Der tar du feil er eg redd,eg har ikke suround-anlegg i stua,eg har heller ikke dvd spiller,men eg har vhs spiller som eg betalte 11 lapper for,men en dvd spiller er ikke bare en film fremviser er også en cd spiller,og hva slags spiller for du når du betaler en 1500-2000kr,jo en ting til leser du lyd & bilde,og langbein du er opptatt med å bruke en del penger på data deler av høykvalitet,det samme gjelder innen lyd og,til mer du betaler så får du bedre komponeter og bedre lyd og bilde kvalitet. Kjetil Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 20:32, Danny skrev:obs har jo også dvd spiller,lg støtter dvd/vcd/svcd og mp3 på cd.samt så gjøres den sonefri via fjernkontrolen.1495 med to dvd filmer Nope, LG spilleren spiller ikke svcd. Muligens vcd, men ikke svcd. Mp3 delen suger noe forferdelig. Bra meny i forskjell til mange andre merker, men den har store problemer med å lese mp3 cd'er. Finner ikke alle sangene også videre. Kan være noe feil med den spilleren jeg prøvde, men... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-26 00:04, Kjetil Lura skrev:LangbeinDer tar du feil er eg redd,eg har ikke suround-anlegg i stua,eg har heller ikke dvd spiller,men eg har vhs spiller som eg betalte 11 lapper for,men en dvd spiller er ikke bare en film fremviser er også en cd spiller,og hva slags spiller for du når du betaler en 1500-2000kr,jo en ting til leser du lyd & bilde,og langbein du er opptatt med å bruke en del penger på data deler av høykvalitet,det samme gjelder innen lyd og,til mer du betaler så får du bedre komponeter og bedre lyd og bilde kvalitet.Kjetil Jeg kjenner flere som bruker PS2 som dvd-spiller, syns ikke det er så verst bilde der selv om en ekte hifi/hjemmekino entusiast sikkert ville ledd av det :smile: Det kommer som sagt veldig an på hva slags utstyr man har ellers, TV og stereoanlegg osv. På en gammel TV merker man fint lite til om man har DVD til 1500,- eller 20000,-. Som cd-spiller har du et godt poeng, der er det nok endel forskjell, men igjen så har mange cd-spiller fra før. Endel folk kjøper jo tilogmed dvd-spiller primært for å spille SVCD, og da vil nok en slik 1000-kroners spiller gjøre nytten mer enn bra nok. En kompis av meg har faktisk er skikkelig dyr DVD-spiller, men den klarer ikke å spille SVCD så han vurderer faktisk å kjøpe en sånn billig-spiller bare til det :smile: Personlig ville jeg nok ikke kjøpt KISS / United eller hva den heter, fordi det har vært så mange andre tilbud i det siste på spillere (ikke data-baserte) fra Pioneer osv. som har bedre kvalitet uten å koste så mye mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå