Gå til innhold

Viser bare 128GB, men skal være 200GB

Anbefalte innlegg

Har lest igjennom noen tråder her på forumet og finner ikke ut hva som kan være feil med min WD disk..Den skal være på 200GB, men den viser bare 128GB..Så jeg lurer på hva som kan være feil...Som sagt så har jeg lest her og finner ikke ut av det, så da spør jeg dere..

Har windows XP pro..

Takker hemst mye for svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne tråden forteller hva du skal gjøre. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165302

Last ned regfilen som ligger i den tråden og så gjennomfører du en restart.

Ellers tviler jeg på du har lest, for tråden jeg linker til er en sticky.

har faktisk lest men mulig jeg ikke ar oppfattet det som er riktig å gjøre..Men takker uansett.. :thumbup:

Fant ut hvor den skulle legges inn nå..Lagt det inn og restartet pc'n..Men har fortsaatt bare 128..Må jeg formatere hardisken?

Endret av Mogge_
Lenke til kommentar

Heisann!

Neida, du må ikke formatere den. De siste GBene er nå upartisjonert, så du kan lage en partisjon med dem. Hvordan du gjør dette kan du lese i en av stickytrådene. Det er ikke vanskelig, jeg hadde samme problem, og det gikk helt bra! Men, om disken er ny og du ikke er så mye viktig på den kan det være like greit å bare reformatere hele greien, da er det jo lettere å lage partisjoner i den størrelsen du vil osv.

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...