Gå til innhold

rewinde klipp i studio 9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har gjentatte ganger stått før i dette forumet at baklengskjøring ikke er mulig i Studio 9. Hadde det vært mulig, hadde det sikkert stått i bruksanvisningen. Du kan i stedet laste ned trialversjonen av et mer avansert program (f.eks. EditStudio 4) og gjøre reverseringen der og så bruke resultatet i Studio 9 etterpå. Jeg tror også gratisprogrammet VirtualDub kan fikse dette.

Nesten alt man kan tenkes å spørre om er det noen andre som har spurt om før, så bruk gjerne søkefunksjonen før du spør om noe, for det KAN hende at de faste brukerne her etter hvert går trøtt av å svare på det samme med få dagers mellomrom.

Endret av Rocambole2
Lenke til kommentar

Takk for svar! Jeg søkte faktisk etter "studio 9" først, men fant ingen tråder som omhandlet det jeg leita etter. Det kan tenkes at jeg så for dårlig etter hvis dere påstår at det finnes. Jeg skjønner dere godt og spurte ikke på pur f.

Lenke til kommentar
Noen som veit hvordan en kan kjøre et klipp baklengs i studio9?

:yes: Du må nok ha plus versjonen. Jeg har studio 9 plus og der fungerer det kjempefint! Er forresten kjempefornøyd med plus versjonen, utrolig mange muligheter her.

Endret av Krepsemannen
Lenke til kommentar
Det har gjentatte ganger stått før i dette forumet at baklengskjøring ikke er mulig i Studio 9. Hadde det vært mulig, hadde det sikkert stått i bruksanvisningen. Du kan i stedet laste ned trialversjonen av et mer avansert program (f.eks. EditStudio 4) og gjøre reverseringen der og så bruke resultatet i Studio 9 etterpå. Jeg tror også gratisprogrammet VirtualDub kan fikse dette.

Nesten alt man kan tenkes å spørre om er det noen andre som har spurt om før, så bruk gjerne søkefunksjonen før du spør om noe, for det KAN hende at de faste brukerne her etter hvert går trøtt av å svare på det samme med få dagers mellomrom.

:yes: Har Studio 9 Plus og her har du de fleste muligheter bl.annet rewinde klipp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...