Hummbugg Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 SLI er noe som har kommet men forsvinner snart, vis det utvikler seg går det over til dobbel-kjerner og man er tilbake på single kort igjen. er slik på mange andre markeder også, se bilindustrien, kommer med ditt og datt som er dritt bra og alle må eie, men 2-3 år etterpå er det forsvunnet. (noen som husker 4WS systemet som eks. Prelude & Galant VR-4\GTi hadde tidlig på 90tallet?) Lancia Brukte 2 motorer i en rallyversjon av beta'en (2x2,6 V6 Ferrari dino maskiner, også brukt i Stratos'en) problemet med denne bilen var det sinnsyke girkasse og tennings-systemet som skulle få alt til å gå sykront... - Det er trangt om plassen i 147 GTA. har sett 04' Nissan Micra med to RB25DETT motorer(Skyline R-34 GTR) og i den var det stereo i tillegg, så to "små" v6ere i en 147 må jo gå greit bruker framdeles et Terratec FX-5800 ultra(stillegående vifte). og de spillene jeg spiller har jeg ikke problemer med, de jeg har hatt problemer med er det bare å sette grafikkinnstillingene ned 2-3 hakk, men det ser ut til at mange her på forumet betaler mange tusen kroner for å slippe å gjøre det(vis ikke det er galskap så vet ikke jeg) det jeg setter som et større problem ute hos folk er idiotien når man skal kjøpe det på utsiden av kassa. hva hjelper 2x7800GT når man bruker en 2 år gammel 17" Dell LCD skjerm. ja, jeg har sett en som bruker det, han fikk sjokk når vi koblet opp en av mine to philips 190S5FS på systemet hans, til og med en av mine stein-gammle eizo F-77s var bedre bilde på en Dell'en... snakk om bortkasta penger Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Litt offtopic, men skyline gt-r har rb26dett, gts-t har rb25det. Motorene er ikke så store Men den micraen burde gå unna, en jeg vet om hadde en pajero turbo i micraen sin, den gikk bra, 200hk+ i en liten micra Ontopic: om man vil kjøre 2stk. 6600gt i sli er vel opp til enhver bruker, om det er sløsing med penger eller ikke er en annen sak Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Tror nok ikke SLI vil forsvinne så lett vel. Det er jo en enorm fordel for grafikkort-produsentene å få solgt to grafikkort i en vending. Vet om folk som har kjøpt 2x6600GT, og er enig i at det er like greit å kjøpe et high-end og så spe på med et senere hvis man må ha SLI. Hvis man kjøper 2x6600GT, så er det ikke lange tida før man må kvitte seg med begge og kjøpe 1 eller 2 nye. Penger tapt just der. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Ja det får'n si, litt av en tråd. Får vel si at jeg i hovedsak er ening i budskapet ditt ArcticOC, og anbefale hvermannsen å kjøpe 2x6600GT er litt galskap. Men syns kanskje kvaliteten på argumentene burde overgå kvantiteten. Ser feks at det tviholdes og gjøres et stort poeng ut av de tapte pci sporene. Jeg syns nok dette poenget blir tillagt litt mer verdi enn det burde. Hvis man tar utgangspunkt i Asus A8N-sli Deluxe, som vel må være et av de mest populære utgangspunktet for sli pr idag har man jo 2 pci-e spor og 3 pci spor, så om man mister en av hver er neppe så veldig viktig for de fleste. Men hvem er egentlig "alle" disse som anbefaler 2x6600GT til nybegynnere? Lenke til kommentar
smy Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 må si meg enig med trådstarter sli er for high end kort Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Men hvem er egentlig "alle" disse som anbefaler 2x6600GT til nybegynnere? 5111779[/snapback] Vel, tråden er jo 8 måneder gammel nå som jeg ser etter, så det er vel like greit å bare la den dø. Jeg har forsåvidt ikke sett noen som har anbefalt 6600GT i SLI de siste månedene når jeg tenker etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå