Marvel Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Satte nettopp i et gammelt RIVA TNT2 kort og koblet på en monitor til d. AGP kortet jeg bruker er et Asus GF4 TI4400. Har win98se som operativ system. Når jeg startet opp sto PCI kortet som "master" jeg gikk inn i win og installerte drivere. Rebootet og startet opp. Når jeg kom inn i win98 så kunne jeg ikke velge at jeg skulle bruke flere skjermer selv om det andre skjermkortet var initialisert og klart til bruk. Ok, så jeg tenkte at det kanskje ville fungere viss jeg satte AGP kortet som "master" PC'n bootet etter at AGP kort var master og når PCI kortet blir initialisert så henger PC'n seg.. Er dette et uløselig win98se problem eller finst det metoder for å få d til å fungere? Lenke til kommentar
turboduron Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hva skal du med ett dårlig skjermkort i tillegg til asus-kortet? Asus-kortet ditt har etter hva asus opplyser dualmonitor-støtte. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 kanskje han trenger 3, men gidder ikke betale spæn for Parhelia? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå