Gå til innhold

Er Nokia 3230 noe tess?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men, nå har plutselig alle mine 60 meldinger blitt borte :ohmy:

 

Noen tips? *krise*

 

 

EDIT: Det ordnet seg.. Men fortsatt det samme problemet med internetten... :(

EDIT2:testet det programmet, trykket på Operatør, "vil du angi...." trykket jeg OK, den anga GPRS og MMS, trykket jeg på Innstilling Fullført, OK, men fikk denne meldingen: "Det kan være du må aktivere abinnementet på tjenestene (GPRS, MMS, Internett, WAP, direkteavspilling) som er konfigurert for telefonen. Ring 05050 for å kontrollere dette med operatøren." deretter trykket jeg OK, "vil du ha tilgang til e-posten din fra mobiltelefonen" trykket jeg nei, også kom det "Gratulerer" Telefonen din er nå konfigurert for netcom." trykket OK, MEN DET FUNGERER FORTSATT IKKE! :ohmy: Hjelp? må jeg ringe telenor kundeservice? jeg har sendt slik melding til meg selv fra netcom.no, slik at den skulle aktivere internett, gprs, mms osv osv..

Samme skjedde med meg, alle meldingene borte :mad: hvem idiot la ut det derre programmet som gjør at man kan lagre meldigner på telefonen? :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg har hatt 3230 i 2 dager nå, og er veldig fornøyd med den. Den er absolutt ikke så treg som noen sier, den er raskere enn 6670! Og billigere;) Alt i alt en kongetelefon med en beskjeden størrelse:) Men en ting lurer jeg på....har den ikke stoppeklokke?? :p

Lenke til kommentar
Jeg har hatt 3230 i 2 dager nå, og er veldig fornøyd med den. Den er absolutt ikke så treg som noen sier, den er raskere enn 6670! Og billigere;) Alt i alt en kongetelefon med en beskjeden størrelse:) Men en ting lurer jeg på....har den ikke stoppeklokke?? :p

Den har ikke stoppeklokke nei ;) med dette kan lastes ned på telefonen ;) søk etter stopwatch så finner du nok en :)

Endret av mphones
Lenke til kommentar

Symbian er meget enkelt et åpent operativsystem (alá Windows) der du har muligheten for å innstalere program (vanligvis ".sis" filer)

Programmer finner du først og fremst på nett og de må du overføre til telefonen, via IR, datakabel, blåtann, 'internett', minnekort eller lignende.

 

Her er en link til en haug med tråder som omhandler hva symbian er... ;)

 

Jeg vil anbefale deg å rote litt på fks. handango sine sider og leke deg litt med symbian: For min del - en gang symbian - alltid symbian.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Hvilken datakabel brukes for å koble 3230 opp mot pc?

Det er en del å velge mellom :ermm:

hvorfor kabel og ikke bluetooth? synes det er greit å slippe det ledningsstyret ;)

Jeg bare lurte, for det var ganske mange datakabler til nokia i prisguiden, og ingen av dem var markert som funksjonelle med 3230. Hvis jeg kjøper 3230 kommer jeg uansett til å bruke kortleseren på pc'en til å overføre filer til RS-MMC kortet.

Lenke til kommentar

Jeg er stort sett fornøyd med min 3230. Det eneste jeg kan klage på nå er at det er dårlig lyd i høyttaleren, dvs at det spraker og skurrer når jeg spiller av lydfiler eller ringetoner...skal det være sånn? Noen andre her som har det samme? Hadde en K700i før denne, og der var alle lyder helt klare! Er det noe galt med høyttaleren min tro?

Lenke til kommentar
Jeg er stort sett fornøyd med min 3230. Det eneste jeg kan klage på nå er at det er dårlig lyd i høyttaleren, dvs at det spraker og skurrer når jeg spiller av lydfiler eller ringetoner...skal det være sånn? Noen andre her som har det samme? Hadde en K700i før denne, og der var alle lyder helt klare! Er det noe galt med høyttaleren min tro?

Var dårlig lyd i høyttaleren på den jeg hadde også, så jeg tror det er normalt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...