Mobilguiden666 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Remerser: Jeg er enig med deg...D500 er i mine øyne IKKE årets telefon i 2004. Sammenlignet med andre Symbian telefoner er 3230 uten tvil de beste jeg har testet! Endelig en telefon med alt. Video, 1.2 MP kamera, radio og MP3 med stereolyd samt btooth og minnekort.....Men en ting som irriterer vettet av meg! Støv under skjermen!! Til og med denne hadde HÅR under skjermen når jeg tok den opp av esken. 6230 til min samboer har så mye støv man ser nesten ikke skjermen! Hva er det Nokia ikke kan som andre kan? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Den er mindre i virkeligheten og føles veldig lett i forhold til de 110 gram som er oppgitt. Den virker mye mindre en 7610 når man holder begge. PS: post 99: 6630 og E1000 er solgt og V980 er hos Motorola for oppgradering. Hvis ikke hadde jeg sammenlignet alle Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Tette deksler. Noe som henger litt igjen etter de tider med utskiftbare deksler, beklaglighvis. For en stund siden (i mobilsammenheng) så hadde jeg litt slikt trøbbel med 3650, løste det med gummi-/eller skumtetning rundt skjermen (husker ikke presis hva det var). Litt fikleri, men så absolutt verdt det. Verdt et forsøk iallefall. Edit: Ah.. Greit. Var litt vanskelig å kunne si "Ja, den er virkelig mindre en de der." Endret 24. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Mono MP3 spiller er et hån mot nokia kunder. Hvilken lur person har funnet ut at dette var en god løsning.....og....oja...det her må vi prøve å lure kundene med å si at radion har stereo, men ikke si noe om MP3 spilleren. Latterlig :!: Er heller ikke imponert over kameraet. Endret 24. mars 2005 av tmbn Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Remerser: Jeg er enig med deg...D500 er i mine øyne IKKE årets telefon i 2004. Sammenlignet med andre Symbian telefoner er 3230 uten tvil de beste jeg har testet! Endelig en telefon med alt. Video, 1.2 MP kamera, radio og MP3 med stereolyd samt btooth og minnekort.....Men en ting som irriterer vettet av meg! Det er ikke Stereo på MP3 Spilleren og det er rett og slett dårlig lyd. Dette har utlandske tester hatt stor kritikk mot. Les denne: http://gsmarena.com/nokia_3230-review-33.php Endret 24. mars 2005 av tmbn Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 rart...jeg har ikke fått testet MP3 spilleren men de på Nokia store Byporten, Oslo, sa at dette var det som var genialt med 3230. Den hadde STEREO! De var også klar over diskusjonene på nettet om stereo eller mono Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Du har jo telefonen? Sjekk da. Få slutt på Diskusjonen Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Du har jo telefonen?Sjekk da. Få slutt på Diskusjonen Enig! Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg prøver :-) Jeg overfører via btooth men får beskjed om at minnet er fullt, ne det ikke er Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Tenkte jeg skulle ta ut det testen sier så folk slipper å lese igjennom 6 sider for å finne det med MP3 spilleren. The multimedia: mono, unfortunately… Nokia has also equipped its new model with a FM radio as well as a music files player. The radio plays pretty well in stereo, but that's where perfectionism gets knocked down: the MP3 player is monophonic only. It is a pity since the 6630 model proved that Nokia knows how to make stereophonic MP3 players Så skriver de at radion er ganske bra, bortsett for at den plutselig slår over på mono innimellom...... However, I do not dear speak that positively about the MP3 player's performance. The quality of the sound of the enclosed Real Media Player is bad indeed. In short, the situation here is very much the same as in the 6260 model. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ja, hvis dette viser se å stemme så er mye av vitsen borte. Har og ikke opplevet dette med radioen.....men vet at andre Nokia telefoner lider av dette Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvor blir det av testen av nokia 3230? Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 jeg har også ventet på testen fra 3230. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Mobilguiden666- Får du lagd en test eller? Jeg vil gjerne kjøpe telefonen, men trenger noen synspunkter på hvordan den er..... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hmm, får nesten lyst til å kjøpe N3230. Selv om det ikke er lenge siden jeg kjøpte med K500i Symbian er rett og slett et genialt OS. For dere som lurer så har jeg hatt Nokia 3650 og har N-Gage. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Jeg har skrevet det før: Mp3 spilleren er MONO! ok? MP3 spiller: M O N O! Radio: S T E R E O! Huff. Nok om det. Angående batterilevetid har jeg min på i to dager før den må lades. Jeg må fortsatt påpeke at jeg har brukt den mye Endret 28. mars 2005 av Fragment Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har skrevet det før: Mp3 spilleren er MONO! ok?MP3 spiller: M O N O! Radio: S T E R E O! Huff. Nok om det. Angående batterilevetid har jeg min på i to dager før den må lades. Jeg må fortsatt påpeke at jeg har brukt den mye Det er jo bare teit det. At det er mono på mp3 og stereo på radio. Lenke til kommentar
tnese Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har skrevet det før: Mp3 spilleren er MONO! ok?MP3 spiller: M O N O! Radio: S T E R E O! Huff. Nok om det. Angående batterilevetid har jeg min på i to dager før den må lades. Jeg må fortsatt påpeke at jeg har brukt den mye Det er jo bare teit det. At det er mono på mp3 og stereo på radio. Det går vel an å laste ned en stereo mp3 spiller som tredjeparts programvare..? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det går vel an å laste ned en stereo mp3 spiller som tredjeparts programvare..? Ja, selvfølgelig. Da blir også lyden stereo....... F.eks: UltraMP3 (synes den er best) Viking MP3 player (ok, bra lyd, men neppe noe mer.) Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Ultramp3 1.33 "hakker" med min. har 1.22 nå, og mye bedre lyd enn realplayer Liker helixplayer best,men den pauser når screensaveren slår seg på Endret 28. mars 2005 av Fragment Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå