Gå til innhold

Er Nokia 3230 noe tess?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si meg enig med Fragment, joysticken er den beste jeg noen gang har prøvd til noen telefon.

 

Fragmenter, misforstå meg rett, telefonen er ikke dårlig, men jeg synes ikke den rettferdiggjør 3399kr

Voice-

 

Kan ikke du fortelle hva som er BRA med telefonen.

For siden du ikke synes den er verdt 3399,- , og kommer til å benytte deg av angrefristen, så må det du synes er bra med den, være bra.

 

Hvis du skjønner tankemåten min? ;)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at du kan være missfornøyd med OS :no:

Det er jo Symbian.

Du kan jo legge inn masse programmer.

 

Menyene kan du ihvertfall forandre på.

Kan jo være ulik oppfatning av symbian erik-h...

Personlig er ikke symbian min greie!

 

Syns Nokia tabber seg litt ut med for små og trege prossesorer i det siste, nevner i fleng 7710, 9300 og 9500, nå kan det virke som om 3230 også er litt underdimensjonert?

Kjipt, for da er det lett for at det kun er "Nokiafans" som blir fornøyde med produktet...

:hmm:

Lenke til kommentar

Trist at nokia nedprioriterer støynivå på kameraene sine, selv min CX65 greier adskillig bedre bilder i mørket med tanke på støynivå. Får assosiasjoner til min fars trust-kamera (digitalt) med 4 megapixler som tok langt dårligere innendørsbilder enn min søsters nikon coolpix 2100. Trist at så mange mobilprodusenter fokuserer på antall megapixler og tydeligvis gir f... i om bildene ser forjævelige ut. Utendørs skal jeg imidlertid innrømme at bildene er gode på 3230, men blir litt begrenset når kameraet bare kan brukes utendørs i god belysning :dontgetit:

Lenke til kommentar

Som en eier av flere S60 telefoner fra Nokia og storbruker av dem, så har jeg egentlig problemer med å finne en bedre telefon til mitt bruk. Flere ramser opp Samsung D500, greit den er liten men jeg kan ikke forstå at Samsung tør i vise frem en telefon som har såpass grunnleggende feil/mangler/ugjennomtenkte funksjoner egentlig. Er en skam, og dette har jeg sagt i lang tid. Men nok om det.

Nokia 3230 er som sagt en Symbian telefon. Dette innebærer muligheter for skikkelige 3parts programmer. Det er dette som er gullegget for min del.

S60 telefonene til Nokia har vanlighvis svært gode taster og skjermen er som regel klar og fin. Kan ikke si at jeg forventer så mye mindre av denne heller. Relativt liten er den også.

Som sagt handler alt om hva du trenger og hvor mye du er villig å legge ut. Selv vil jeg nok anbefale denne telefonen, tilogmed når jeg ikke har prøvd den. (Men en s60 telefon fra nokia setter lista på et vist nivå ifølge meg) Men til syvende og sist er nok valget opp til deg. Jeg ville ha kjøpt den om jeg ikke hadde hatt en del andre S60'ier.. ;)

 

Mobilguiden666: Er testen bra nok (som jeg regner med den blir :innocent:) så skal du ikke se bort ifra at den ikke får ligge under rykter og sladder men under lesetester. Det skal jeg sørge for...

Edit: Det siste bildet *peke på post 99 i denne tråden* er litt dårlig gjennomført når du sier den er relativt liten i forhold til dem uten at 3230 er der.

Kommentar til bilder: Den ser større ut på bilder enn i virkeligheten, er kanskje verdt å nevne eller? Har noe med med avrundinger og små design knep... (Som fks. gjorde 6600 nesten like stor som SX1 selv om SX1 var relativt mindre)

 

Offtopic: Kabelspaggetien under plasmatvn burde du ornde opp i forresten :p Her er det ordnet med en svart lakkert stolpe som går ned, (bærer ikke vekt), høres teit ut kanskje, men under en svart Pioneer plasma (PDP-4345HD), på oransje vegg så er det 'bærre lækkert'...

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...