Gå til innhold

Er Nokia 3230 noe tess?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et spørsmål til om Symbian OS. Når man klikker seg inn på ikonene på menyen (undermenyene) så hopper den direkte til der du var sist du forlot denne undermenyen, går det ann å slå denne funksjonen av slik at den hopper på punkt 1 når du klikker deg inn uansett!?

Lenke til kommentar
Et spørsmål til om Symbian OS. Når man klikker seg inn på ikonene på menyen (undermenyene) så hopper den direkte til der du var sist du forlot denne undermenyen, går det ann å slå denne funksjonen av slik at den hopper på punkt 1 når du klikker deg inn uansett!?

du må huske å trykke tilbake/avslutt når du skal ut av et program.... vanlig "nybegynner" feil. hvis du ikke gjør det vil programmet bare gå i bakgrunnen...... ;)

Lenke til kommentar
Lyden er liksom så høy, så høy at det skurrer og skraper og rister i hele telefonen....selv når jeg tar på laveste volum, så skurrer det....dette burde da ikke være normalt?

Normalt og normalt, høytaleren er nærmest søppel når det gjelder å spille av lyder med høye frekvenser. Mitt eksemplar er også slik, har prøvd å overføre lydfiler til f.eks. K700i og lyden blir ganske mye bedre der. Høytaleren på Nokia 3230 egner seg nesten ikke til noe annet enn å spille polyfoniske ringetoner.

Lenke til kommentar

Videofilene til .avi eller lignende? noen som vet?

Og, sliter egentlig med litt liten batteri levelengde.. hadde den i laderen i litt over 16 timer, men dette er jo oppskrytt..

Har brukt telefonen litt, men ikke ALTFOR mye..

MVH: Mammuten

Lenke til kommentar
Videofilene til .avi eller lignende? noen som vet?

Og, sliter egentlig med litt liten batteri levelengde.. hadde den i laderen i litt over 16 timer, men dette er jo oppskrytt..

Har brukt telefonen litt, men ikke ALTFOR mye..

MVH: Mammuten

Xilisoft 3GP Video Converter funker utmerket :)

De finnes garanter på www.google.com :yes:

Lenke til kommentar

:xmas: Det funka fra 3gp til .avi osv også ja.. :D Fant jeg ut nå! :thumbup:

Maser jeg sikkert fælt, men.. hva het det video-avspillingsprogrammet som man kan ha fullskjerm på? og, får man et videoavspillingsprogram som kan spille av .avi, divx, .wma osv osv?

Takker for svar! :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...