EnerGie Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Et spørsmål til om Symbian OS. Når man klikker seg inn på ikonene på menyen (undermenyene) så hopper den direkte til der du var sist du forlot denne undermenyen, går det ann å slå denne funksjonen av slik at den hopper på punkt 1 når du klikker deg inn uansett!? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Et spørsmål til om Symbian OS. Når man klikker seg inn på ikonene på menyen (undermenyene) så hopper den direkte til der du var sist du forlot denne undermenyen, går det ann å slå denne funksjonen av slik at den hopper på punkt 1 når du klikker deg inn uansett!? du må huske å trykke tilbake/avslutt når du skal ut av et program.... vanlig "nybegynner" feil. hvis du ikke gjør det vil programmet bare gå i bakgrunnen...... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Trykk og hold inne tasten for å komme inn i menyen og du kan se hvilke programmer som går i bakgrunnen. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Lyden er liksom så høy, så høy at det skurrer og skraper og rister i hele telefonen....selv når jeg tar på laveste volum, så skurrer det....dette burde da ikke være normalt? Normalt og normalt, høytaleren er nærmest søppel når det gjelder å spille av lyder med høye frekvenser. Mitt eksemplar er også slik, har prøvd å overføre lydfiler til f.eks. K700i og lyden blir ganske mye bedre der. Høytaleren på Nokia 3230 egner seg nesten ikke til noe annet enn å spille polyfoniske ringetoner. Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Men min høyttaler på 3230 egner seg ikke engang til å spille av polyfoniske ringetoner....det skurrer som bare det t.o.m. når jeg spiller av nokia tune.mid. Kan den kanskje være defekt da? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Den skal defintivt ikke skurre. Det gjør den ikke ved avspilling av musikk heller (men lydkvaliteten er da råtten). Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er det automatisk tastelås på den eller? finner ingenting jeg Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Det er ikke automatisk tastelås, men du kan laste ned et program som fikser det. Denne f.eks: LINK Edit: Fikset linken Endret 9. mai 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) hvem denne? Kommer bare til www.mobiledia.com jeg EDIT: Takker, fikk det til Men, er det noen som vet hvordan man får gjort om de videoene man recorder, til .avi eller lignende? Endret 9. mai 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Videofilene til .avi eller lignende? noen som vet? Og, sliter egentlig med litt liten batteri levelengde.. hadde den i laderen i litt over 16 timer, men dette er jo oppskrytt.. Har brukt telefonen litt, men ikke ALTFOR mye.. MVH: Mammuten Lenke til kommentar
mphones Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Videofilene til .avi eller lignende? noen som vet? Og, sliter egentlig med litt liten batteri levelengde.. hadde den i laderen i litt over 16 timer, men dette er jo oppskrytt.. Har brukt telefonen litt, men ikke ALTFOR mye.. MVH: Mammuten Xilisoft 3GP Video Converter funker utmerket De finnes garanter på www.google.com Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det funka fra 3gp til .avi osv også ja.. Fant jeg ut nå! Maser jeg sikkert fælt, men.. hva het det video-avspillingsprogrammet som man kan ha fullskjerm på? og, får man et videoavspillingsprogram som kan spille av .avi, divx, .wma osv osv? Takker for svar! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 hva het det video-avspillingsprogrammet som man kan ha fullskjerm på? og, får man et videoavspillingsprogram som kan spille av .avi, divx, .wma osv osv? Smartmovie. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 og når vi er innpå temaet: er det et program som kan komprimere filstørrelsen og oppløsningen på filmer som kan overføres til mobil? Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 finnes det en bra side hvor du kan laste ned series 60 programmer gratis? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Handango.com og my-symbian har noen programmer som er gratis. Lenke til kommentar
asvaberg Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 har det noen hensikt å laste ned og innstallere ULTRAMP3 til 3230? Klarer den da å utnytte stereo delen fra radioen til musikkfilene? Lyden er jo tragisk dårlig i forhold til f.eks 6230.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå