Gå til innhold

Er Nokia 3230 noe tess?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om Nokia 3230 er noe tess? Ja, det vil jeg til de grader påstå.

Symbian, 1,3mp, RS-MMC osv. Det eneste mangelet jeg ser i denne er 3G, og for mange er dette foreløpig unødvendig å ha.

Jeg tipper vi vil se 3230 i butikkene i slutten av Mars. Det er mitt tips! :yes:

Lenke til kommentar
ok...det er noen som sier at den ikke blir så dyr. så jeg kommer nok til å kjøpe den i Juni. Jeg skal lese testen om den når den kommer.

Det står at den vil koste ca. 3000-3400 på de fleste netbutikker nå. Men prisen kommer nok til synke raskt...

Lenke til kommentar
ok...det er noen som sier at den ikke blir så dyr. så jeg kommer nok til å kjøpe den i Juni. Jeg skal lese testen om den når den kommer.

Det står at den vil koste ca. 3000-3400 på de fleste netbutikker nå. Men prisen kommer nok til synke raskt...

Ja prisen blåses alltid opp før den kommer i butikkene.

Og tar vel ikke mange ukene før den synker mer.....

Lenke til kommentar
Hva mer kan man ønske seg i en mobil.....

3G, kanskje? MP3 i stereo, bedre skjerm. Ingenting ellers, prisen forsvarer uansett det den har å tilby og skjermen er ikke akkurat så dårlig. :)

Håper den får MP3 i stereo hvertfall, selv om det kanskje ikke ser helt sånn ut.

Lenke til kommentar

Ja prisen blåses alltid opp før den kommer i butikkene.

Og tar vel ikke mange ukene før den synker mer.....

tror dere prisen kommer til å synke til juni?

Dere sjønner jeg kommer sannsynligvis til å kjøpe den da

Lenke til kommentar
Hva mer kan man ønske seg i en mobil.....

3G, kanskje? MP3 i stereo, bedre skjerm. Ingenting ellers, prisen forsvarer uansett det den har å tilby og skjermen er ikke akkurat så dårlig. :)

Håper den får MP3 i stereo hvertfall, selv om det kanskje ikke ser helt sånn ut.

Den skal ha mp3 i stereo tror jeg.

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg ssterkere prossesor i den ;)

Da ville den vel ha blitt tyngre? kanksje større, men hvorfor ville du hatt det? er ikke den som er i den bra nok? har du testet den?

ikke ment som frekt, hvis noen tror det, bare lurer, fordi hvis så har jeg et par spørsmål :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Husk nå at denne modellen er ganske tynn.

Det er positivt for de fleste av oss.

En tykk mobil er ekkel. En mellomtykk er grei, men en som er like smal som 3230 er en drøm.

Det er også fint å se at Nokia har skjerpet seg veldig på skjermen i forhold til størrelsen. Hadde dette vært i 2004 ville den fått en 128x128skjerm, tør jeg påstå.

Eneste praktiske problemet jeg klarer å sile ut er et tastatur som ser litt lite ut og en joystick som ser heller kort ut.

Siden joysticken er den delen av en telefon som stikker lengst ut, ser det ut som om Nokia har gjort en jobb med å forkorte denne mest mulig.

Håper de har løst det greit. De kan jo gjøre som Siemens å putte sticken nedi telefonen.

Den likner på den i 6600. Den skal visst være en smule hard...

Lenke til kommentar
Det er også fint å se at Nokia har skjerpet seg veldig på skjermen i forhold til størrelsen. Hadde dette vært i 2004 ville den fått en 128x128skjerm, tør jeg påstå.

I 2004 ble det levert noen S60-modeller men alle disse hadde skjermoppløsning på 208x176 etter hva jeg har fått med meg. Tror faktisk alle S60-modeller som har blitt laget har hatt denne skjermoppløsningen, så jeg forstår ikke helt utsagnet ditt!

EDIT: Som Redline_ skriver.

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
håvard87: Han mente nok at selve mobilen er liten med tanke på oppløsningen og skjermstørrelsen, men, også Series 60 mobilene blir mindre.

Hæ? Den er jo ikke noe særlig mindre!

3230: 109x49x19

7610: 108x53x18

6260: 102x49x23

6630: 110x60x21

Hvis det i det hele tatt eksisterer reduksjon i størrelse, så er den minimal.

Lenke til kommentar

Den ser veldig ålreit ut på spesifikasjonene. Utseendet er jo en smakssak, men personlig liker jeg den. Nokia har tradisjon på å være gode på sms, håper det gjelder denne også. Kommer definitivt til å ha den med i betrakning når jeg før eller senere kasserer min trofaste 6100.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...