Pels Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 heisann Hadde noen slanger/rør liggende som er forholdsvis stive, brukte dem for å legge noen kabler. Hadde det sett brukbart ut hvis jeg hadde dratt dem over vannslangene? Det hjelper kanskje også mot knekk eller bøying av slangene Lenke til kommentar
JimE Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Det hadde ihvertfall blitt gjennomført-kult om du hadde dratt de utenpå ALLE kablene i kabinettet. Men for all del det blir nok tøft på vannslangene og. Bare å prøve det. Husk å få opp no'n bilder Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det å bruke slike på eksterne vannsystem er genialt. Da minimerer du risikoen enda mer for at slangene blir blokert. Lenke til kommentar
xcase Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 minsker konsekvensene ved lekasje og men kan bli pent det der, ta bilder Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Faren for lekasje vil bli like stor. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kommer ann på hvordan du ser det.. Vil tro at det er er like stor sjanse for vannlekasje, men mindre sjanse for at vannet gjør noe skade!! Lenke til kommentar
xcase Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Faren for lekasje vil bli like stor. jeg skrev ingenting om faren for.. jeg skrev konsekvens.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Faren for lekasje vil bli like stor. jeg skrev ingenting om faren for.. jeg skrev konsekvens.. Konsekvens og fare blir det samme. Det att en lekasje ved niplene oppstår er den samme uansett om han har på rør eller ikke. Lenke til kommentar
xcase Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 hehe.. om vi skal være _så_ bastante på det, så har du vell i og for seg rett.. tenkte mer på brudd i slanger osv pga han nevnte dem var stive osv. men greit, skal gi meg jeg Lenke til kommentar
xcase Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) men at konsekvens og fare er det samme kan jeg ikke si meg enig i konsekvens (lat. consequentia, av consequi, følge), følgeriktighet; følge, resultat, virkning. — konsekvent, følgeriktig; gjennomført; prinsippfast' mao så er konsekvens følgene om faren intreffer. Endret 7. mars 2005 av xcase Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 sånn, da har jeg prøvet meg på det. Synes ikke det ble så værst Comments? Lenke til kommentar
xcase Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 dette blir bra! hiv inn mer bilder når du kommer lengre Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Hm .. siden jeg var i gang prøvde jeg meg litt på de ekle IDE kablene 75,- spart Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hehe ble kult det da..isdeden for de gråe kjedelige flat kablene ! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvorfor kjøpe noe dyrt når du kan lage det selv? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 liten update. Sånn ser det ut nå.' Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ble_mye_bedre nå! Har litt lyst til å gjøre noe slik selv nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå