Lucas Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg trykkte, men heldigvis så lastet den ikke ned noe som helst siden jeg lastet ned noe grusomt så opera fikk ikke noe som helst tegn til internett og jeg lukket vinduet Lenke til kommentar
jossa Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 da har du det mest sansynlig ikke. men jeg lurer på om dette går som alle andre som slutter på samme ext.... å man da kan bare følge en av de andre guidene Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg gikk også i fella og trykket på linken, men Opera fikk meg til å stoppe i tide. Rart det der, jeg har tenkt en del på at jeg ikke må åpne hvasomhelst, og når jeg får en sånn link klikker jeg bare automatisk. Skjerpe seg. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 hehe vet.. er sjøl aaaalt for sløv på sånne ting.. men er det ingen som vet av et removal tool eller no? eller navnet på viruset? Lenke til kommentar
siacx Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Er sløv på den måten jeg å... http://securityresponse.symantec.com/avcen...2.kelvir.b.html Dette er i allefall viruset jeg fikk, her står det hvordan du fjerner det hvis du har Norton. Hvis ikke besøk itavisen og sjekk linkene der. Kelvir heter dette viruset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå