Den normale mann Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei. Jeg lurer på om telenor sin hjemmeside tjeneste støtter MySQL, MS SQL eller andre databaser. Noen som vet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Den gjør nok ikke det nei, er kun mulighet for egne statiske hjemmesider. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Men hvis du absolutt vil så kan du registrere deg en konto hos www.freesql.org Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvis det kun er mulig med statiske sider, så hjelper vel ikke med freesql.org? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Joda, stemmer nok det. Leste nok litt for fort over tråden og trodde trådstarter mente home.no.net, hvor de har PHP-støtte og ikke mySQL-støtte. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Har endt opp med å bruke home.no.net og freesql.org Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
willbend Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Funker home.no.net med mySQL bra ? Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Ja. Har opprettet et phpBB forum (kan hende jeg bruker databasen til litt mer etterhvert), det har fungert helt smerte fritt for meg i alle fall. Det eneste er at severne til home.no.net er litt trege (både for de som besøker siden og for å laste opp sidene) ellers er det helt toppers Endret 20. mars 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
muffe Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Har du lest retningslinjene for www.freesql.org? Der står følgende: FreeSQL does not host any databases for phpBB, phpNuke, YABB, vBulletin or any other database intended to drive a prepackaged web based BBS Bare et hint. Så forstår du hvorfor de sletter databasen din uten varsel i alle fall... Endret 31. mars 2005 av muffe Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Oi, sann. Trodde jeg hadde lest de jeg. Får slutte med å bruke freesql til phpBB da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå