RickyP Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) det som hender er at når jeg spiller spill som Warcraft 3 og Age of mythology er at bildet enten fryser eller skjermen bare "blekker ut" Lyden på spillet forstsetter....tror det er et skjermkort relatert problem. har prøvd me nye drivere... Skjermkortet er Ati 9600... Det kortet har passiv kjøing, men har skjekket at det ikke er er varmen som er årsaken... Er det noen som har hatt et lignende problem?' (EDIT) Det skjer foreløpig ikke med noen andre spill...... Endret 6. mars 2005 av Oze Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hadde det samme problemet med mitt gamle 9600. Men det skedde til og med i windows. Lenke til kommentar
RickyP Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Og du fant aldri ut av hvordan du fikk fikset det eller? Noen andre som vet...? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har du overklokket? Hva er resten av specsa dine? Lenke til kommentar
RickyP Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Alt står på org. hastighet.. Systemet er : Hovedkort: Msi kt6v Minne : Apacer pc3200 Cpu : Duron 1.6 Fsb 266 120 Gb Wd Disk Skjermkortet er Connect 3d : Ati Radeon 9600 256 mb med elixir minne Lenke til kommentar
RickyP Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 prøvde med de der compability modes på ati kontrollpanelet..ser ud te å funka på W3... men ennå dødt på age of mythologi.. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg fant ut at minne mitt var klikk... Så jeg kjøpte mer og bedre minne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå