Gå til innhold

Hvilke band synes dere er oppskrytte?


TLZ

Anbefalte innlegg

Philip og Sandra  :p

Har de fått noe skryt i det hele tatt? :ohmy:

:ermm: .... Forhåpentligvis ikke... Men de har vel ligget på toppen av VG-lista såvidt jeg har fått med meg :cry:

 

Bare DET er jo en skam.. Fantastiske tekster han har han Philip;

"Jeg så på'ræ hele tia, og du var så sinnsykt fiiiiin ass"

Ah. Poesi for mine ører

Hehe... det skal forsåvidt nevnes at VG lista topp 20 reflekterer den gjennomsnittlige fjortiss sin musikksmak. Jeg tar ikke lista seriøst.

 

Så litt Sondre Lerche prat her, noe som er litt interessant med han er at han blir ansett som indie-artist i USA, han er faktisk ganske populær og blir bla sammenlignet med Elliott Smith av noen. Kanskje litt drøyt etter min mening...

 

Morten Abel er oppskrytt, er drittlei Morten Abel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dere kunne litt "rock-historie" ville dere som kritiserer Metallica kanskje visst at Metallica faktisk er grunnleggerene av speed metall....

OG verdens mest solgte metall band...

 

Men men.... Det er sikkert fordi de er dårlige... :roll:

Lenke til kommentar
Hvis dere kunne litt "rock-historie" ville dere som kritiserer Metallica kanskje visst at Metallica faktisk er grunnleggerene av speed metall....

Det heter thrash metal og Slayer var minst like viktige i grunnleggelsen av den.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Viktige kriterier:

 

1: Bandet må ha fått mye skryt i media

2: Fansen lopriser bandet og hevder at de er blant verdens beste i sin sjanger

3: Salgtstallene viser at de er oppskrytt etter som svært få faktisk kjøper musikken... Det vil si at media og fansen tar feil.

Endret av anth
Lenke til kommentar
1: Bandet må ha fått mye skryt i media

2: Fansen lopriser bandet og hevder at de er blant verdens beste i sin sjanger

3: Salgtstallene viser at de er oppskrytt etter som svært få faktisk kjøper musikken... Det vil si at media og fansen tar feil.

det er ikke mulig å følge den lista da. spesielt ikke det siste kriteriet. ellers så er jeg helt enig med deg og Aurgjelme.

 

offTopic: @Aurgjelme!

har du navnet ditt fra norrøn mytologi?

Lenke til kommentar
Jeg synes også Metallica er svært oppskrytt, de er ikke på langt nær så bra som folk skal ha det til.

tjaa, synes nå ikke metallica er så veldig oppskrytt selv...

riktignok er veldig mye av det nye dårligere enn de første platene, men nå får jo heller ikke de nyeste no særlig skryt heller :p...

 

selv er jeg såklart fan av metallica og mener at de er det beste band noensinne - skjønner meg ikke på folk som sier at absolutt alt av metallica er dårlig, for metallica har såpass mange forskjellige sanger, at jeg skulle tro at det var "noe for en hver smak" der...

 

men får vel si meg enig i at de som mener at det nyeste av metallica er BEEEEEST, skryter det opp temmelig mye...

Lenke til kommentar

Har sjølve litt problem med The Beatles, er berre 17 da, men syns den er for oppskrytt av gamle folk. Men argument mot meg sjølve er det at musikksmaken kanskje forandrer seg. Liker atm. Queen, Metallica, Ralph Myerz, Pink Floyd, Guano Apes, Sonata Arctica og ellers ymse.

Men akkurat The Beatles liker eg ikkje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...