Vooon Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Philip og Sandra Har de fått noe skryt i det hele tatt? .... Forhåpentligvis ikke... Men de har vel ligget på toppen av VG-lista såvidt jeg har fått med meg Bare DET er jo en skam.. Fantastiske tekster han har han Philip; "Jeg så på'ræ hele tia, og du var så sinnsykt fiiiiin ass" Ah. Poesi for mine ører Hehe... det skal forsåvidt nevnes at VG lista topp 20 reflekterer den gjennomsnittlige fjortiss sin musikksmak. Jeg tar ikke lista seriøst. Så litt Sondre Lerche prat her, noe som er litt interessant med han er at han blir ansett som indie-artist i USA, han er faktisk ganske populær og blir bla sammenlignet med Elliott Smith av noen. Kanskje litt drøyt etter min mening... Morten Abel er oppskrytt, er drittlei Morten Abel. Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvis dere kunne litt "rock-historie" ville dere som kritiserer Metallica kanskje visst at Metallica faktisk er grunnleggerene av speed metall.... OG verdens mest solgte metall band... Men men.... Det er sikkert fordi de er dårlige... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Men men.... Det er sikkert fordi de er dårlige... Noe sånt ja Eller for å bruke et bedre uttrykk: oppskrytte Endret 9. mars 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Hvis dere kunne litt "rock-historie" ville dere som kritiserer Metallica kanskje visst at Metallica faktisk er grunnleggerene av speed metall.... Det heter thrash metal og Slayer var minst like viktige i grunnleggelsen av den. Endret 9. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 ...OG verdens mest solgte metall band... ... det er kanskje derfor vi sier dem er oppskrytt, denne tråden snakker ikke om hva som er dårlig (selv om jeg syns metallica har tapt seg noe helt for jævlig etter and justice for all), vi snakker om hva som er oppskrytt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Nettopp. Jeg synes også Metallica er svært oppskrytt, de er ikke på langt nær så bra som folk skal ha det til. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Nettopp. Jeg synes også Metallica er svært oppskrytt, de er ikke på langt nær så bra som folk skal ha det til. Var du på konserten i spektrum? hæhæhæ? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg var på konsert med metallica i spektrum etter den svarte plata (1992, eller noe spnt), og jeg tror faktisk det er den dårligste konserten jeg noen gang har vært på. Jeg har vært på en del konserter gjennom tidene... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 I følge denne tråden er de aller fleste band oppskrytt. Oppskrytt i forhold til hva? Hvorfor ikke sette en samenligning med et band som kunne fortjent mer oppmerksomhet enn det oppskrytte bandet? Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 å si at noen band er oppskrytte blir litt feil. for de som liker bandet syntes ikke de er oppskrytte, mens folk som ikke liker bandet sier jo garantert at det er oppskrytt. så det er mye her jeg har problemer med å ta helt seriøst! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Viktige kriterier: 1: Bandet må ha fått mye skryt i media 2: Fansen lopriser bandet og hevder at de er blant verdens beste i sin sjanger 3: Salgtstallene viser at de er oppskrytt etter som svært få faktisk kjøper musikken... Det vil si at media og fansen tar feil. Endret 9. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 1: Bandet må ha fått mye skryt i media2: Fansen lopriser bandet og hevder at de er blant verdens beste i sin sjanger 3: Salgtstallene viser at de er oppskrytt etter som svært få faktisk kjøper musikken... Det vil si at media og fansen tar feil. det er ikke mulig å følge den lista da. spesielt ikke det siste kriteriet. ellers så er jeg helt enig med deg og Aurgjelme. offTopic: @Aurgjelme! har du navnet ditt fra norrøn mytologi? Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 offTopic: @Aurgjelme!har du navnet ditt fra norrøn mytologi? yes, det er riktig det. Aurgjelme er et annet nanv for Yme(jotnen alt liv kom fra) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 2: Fansen lopriser bandet og hevder at de er blant verdens beste i sin sjanger ALLE band har slike fanboys. Eg var fanboy av SOAD for et år siden, er "bare" fan nå da... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Poenget var at det blir snakket som om alle hører på det, mens fakta viser at svært få faktisk gjør det. Da har vi med et oppskrytt band å gjøre... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg synes også Metallica er svært oppskrytt, de er ikke på langt nær så bra som folk skal ha det til. tjaa, synes nå ikke metallica er så veldig oppskrytt selv... riktignok er veldig mye av det nye dårligere enn de første platene, men nå får jo heller ikke de nyeste no særlig skryt heller ... selv er jeg såklart fan av metallica og mener at de er det beste band noensinne - skjønner meg ikke på folk som sier at absolutt alt av metallica er dårlig, for metallica har såpass mange forskjellige sanger, at jeg skulle tro at det var "noe for en hver smak" der... men får vel si meg enig i at de som mener at det nyeste av metallica er BEEEEEST, skryter det opp temmelig mye... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Metallica kan vise til høye salgstall og har fått den gode kritikken de fortjener for den sjangren de utøver. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har sjølve litt problem med The Beatles, er berre 17 da, men syns den er for oppskrytt av gamle folk. Men argument mot meg sjølve er det at musikksmaken kanskje forandrer seg. Liker atm. Queen, Metallica, Ralph Myerz, Pink Floyd, Guano Apes, Sonata Arctica og ellers ymse. Men akkurat The Beatles liker eg ikkje. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Alle grupper/artister som får en stor tillhengerskare vil bli oppskrytte. Det er skjelden at fans vil snakke nedsettende om sine helter, men hvis jeg skulle plukke ut en gruppe så ville det bli Nightwish (og artist ville bli Britney Spears). - D.J. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå