834HF42F242 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 for å være et musikalsk geni må du nok oppnå MYE mer enn det han har gjort Å? Må et geni oppnå mye mer enn det Lerche har gjort for å kunne kalles geni? Er det du som ha bestemt det? Hvor kan jeg lese mer om det? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 jeg tror stort sett den eneste grunnen til at folk "liker" det,er det idiotiske merket dems. og ikke minst masse reklame fra viva la bam Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 for å være et musikalsk geni må du nok oppnå MYE mer enn det han har gjort kanskje ikke helt til sammenligning, men Mozart hadde ikke oppnådd mye i en alder av 9 år, men folk betraktet han som et musikalsk geni for det. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Og enkelte er jo ikke blitt erklært for genier før etter sin død. Jim Morrison for eksempel... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 kanskje ikke helt til sammenligning, men Mozart hadde ikke oppnådd mye i en alder av 9 år, men folk betraktet han som et musikalsk geni for det. du kan ikke sammenligne lerche og mozart! det blir HELT feil! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg tror stort sett den eneste grunnen til at folk "liker" det,er det idiotiske merket dems. og ikke minst masse reklame fra viva la bam hadde faktisk ikke forundra meg om det er riktig! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Sondre Lerche har oppnådd mye nettopp fordi han er et musikalsk geni. Der setter jeg ned foten.. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Sondre Lerche har oppnådd mye nettopp fordi han er et musikalsk geni. Der setter jeg ned foten.. Helt enig! For å ta oss tilbake til topic sier jeg nå at de "forente norske artistene" som lagde sangen: Venn er skikkelig oppskrytt... Ingen der som er noe bra Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 hadde faktisk ikke forundra meg om det er riktig! det er pga. slike inlegg som fks. det der at folk har problemer med å ta deg seriøst.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Kan ikke helt si jeg er inne i den Mars Volta bølgen Men for all del, bra musikk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hadde faktisk ikke forundra meg om det er riktig! det er pga. slike inlegg som fks. det der at folk har problemer med å ta deg seriøst.. hvorfor det? HIM får skremmende mye reklame på Viva la Bam. å hvis noen syntes det er et digg program sier det seg selv at de sjekker ut musikken som blir reklamert om, gjennom store deler av programet! nå må ikke du bare slenge ut ting, for å slenge dritt nå da Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 For å ta oss tilbake til topic sier jeg nå at de "forente norske artistene" som lagde sangen: Venner skikkelig oppskrytt... Ingen der som er noe bra ja, jeg er enig der. de har fått mye skryt de ikke fortjener. det er fint at de lager en slik sang, men de skulle lagd en med litt kvalitet! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Synes de er greie nok jeg. Det kunne selvsagt vært bedre, men det gir et godt bilde av hvordan norske artister er. :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Philip og Sandra Har de fått noe skryt i det hele tatt? Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Philip og Sandra Har de fått noe skryt i det hele tatt? I så fall, fortjente de den ikke! Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Philip og Sandra Har de fått noe skryt i det hele tatt? .... Forhåpentligvis ikke... Men de har vel ligget på toppen av VG-lista såvidt jeg har fått med meg Bare DET er jo en skam.. Fantastiske tekster han har han Philip; "Jeg så på'ræ hele tia, og du var så sinnsykt fiiiiin ass" Ah. Poesi for mine ører Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 hvorfor det? HIM får skremmende mye reklame på Viva la Bam.å hvis noen syntes det er et digg program sier det seg selv at de sjekker ut musikken som blir reklamert om, gjennom store deler av programet! Eg har aldri sett Viva La Bam, vet egentlig ikke hva det er.... har hørt at det er noe MTV greier.... nå må ikke du bare slenge ut ting, for å slenge dritt nå da Ehm, du argumenterer mot deg selv nå. Det er du som slenger dritt uten grunnlag mot HIM her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå