Gå til innhold

Hvilke band synes dere er oppskrytte?


TLZ

Anbefalte innlegg

@TLZ: Så sant så sant. De var og er unike.

trur ikke det var det han mente...

trur han mente at de var unike i starten men utvikla seg slik som jeg sa det :hmm:

edit: jeg må foresten også si at jeg syntes opeth er ganske oppskrytt. SOAD også. spesielt etter de ga ut sitt siste album

edit: Leif tok en rask tur innom!

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@TLZ: Så sant så sant. De var og er unike.

trur ikke det var det han mente...

trur han mente at de var unike i starten men utvikla seg slik som jeg sa det :hmm:

Såvidt eg vet så mente anth at det de laget på 80 tallet var ganske unikt. Det nyere sakene deres er ikke så unikt og de har definetivt tapt seg etter mitt syn.

 

Men selv om musikken etter The Black Album er middelmådig så har Metallica hatt en stor rolle i å gjøre sjangere mer akseptert og populær. Lurer på om fks. Dimmu Borgir kunne slått så godt ann i befolkingen hvis det ikke hadde vært for Metallica.

Lenke til kommentar
Såvidt eg vet så mente anth at det de laget på 80 tallet var ganske unikt.

han skreiv de var og ER da...

Hvis han snakker om det de lagde på 80 tallet så er forsåvidt enig, men mye av det nyere sakene er kjedelig og "trendhorete". IMO

Lenke til kommentar
Iron Maiden er oppskrytt.

De lever på gamle slagere.

Surfer igjennom på samme kjedelige stil hele veien. :nei:

De kommer jo med en forykende "hit" innimellom da.

De har noen sanger som fenger noe helt vannvittig, dessuten så er det et svæært bra live-band. Selv så vet eg ikke om de kvalisifser til "oppskrytt" da eg ikke har hørt såå mye skryt om dem egentlig.... :shrug:

Lenke til kommentar
De lever på gamle slagere.

det er akkurat det de ikke gjør!

se på rock in rio, hvor bruce(vakalisten) holder en lang tale, om hvor lite de egentlig har lyst å spille de gamle sangene(akkurat fordi de ikke vil "leve på gamle slagere")men spiller noen av de på konserter fordi fansen vil høre de.

at vanlige dødlige(;)) forbinder iron maiden med sanger som 666 the number... og run to the hills,betyr ikke det samme som at iron maiden "lever" av de sangene. på rock in rio(2001) spilte de noen gamle, men også nesten hele den nye skiva(som da var brave new world)

 

dessuten så er det et svæært bra live-band

yes!

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
De lever på gamle slagere.

Det skrev Hylo, ikke eg.

 

Du har forsåvidt et poeng, men uansett så vil de fleste band ha noen sanger som folk som ikke kjenner bandet så godt forbinde bandet med. Fks. System of a Down's sine Chop Suey!, Toxicity, og Aerials. Selv synes eg ikke disse er best, men det er de 'allmennheten' forbinder med SOAD.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
De lever på gamle slagere.

Det skrev Hylo, ikke eg.

ja, jeg veit det ;)

edit: sånn, hadde bare kopiert det han skreiv inn i quote feltet, så jeg fikk komentert det først

 

edit2:

Du har forsåvidt et poeng, men uansett så vil de fleste band ha noen sanger som folk som ikke kjenner bandet så godt forbinde bandet med. Fks. System of a Down's sine Chop Suey!, Toxicity, og Aerials. Selv synes eg ikke disse er best, men det er de 'allmennheten' forbinder med SOAD

yes, bra noen skjønner hva jeg mener! :yes:

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...