Gå til innhold

Hvilke band synes dere er oppskrytte?


TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
U2. Drittband med arrogante, småsnobbete fans som forguder de "superdype" tekstene. Og bono prøver alt for hardt å være hipp, reflektert og smårebelsk. Blir for patetisk.

Only my humble opinion...

Tja... Det siste albumet deres er i hvert fall etter min mening uendelig oppskrytt.

Bono gjør forsåvidt mye bra utenom musikken, engasjert fyr som veit å bruke posisjonen på en riktig måte.

Lenke til kommentar

Har aldri skjønt greia med U2 eg heller, ikkje Toto heller. Ikkje at det er så forferdelig mange som skryter opp Toto, men eg har eit par kamerater som er utruleg opphengt i det. Skryter det opp i skyene og kan ikkje fatte kvifor eg ikkje kan fordra det.

Lenke til kommentar

metallica er vel århundrets mest oppskrytte band, med en vokalist som synger så dårlig live at jeg blir flau på hans vegne, og lars ulrich som er en OK trommis, men han er ikke SÅ god som alle skal ha det til.

 

er enig i at toto ikke er spesielt bra når det gjelder å lage bra sanger, men rent teknisk sett syns jeg de er flinke.

 

REM er vel en smule oppskrytt.. etter å ha gitt ut minst 20 studioplater skulle det bare mangle at dem klarer å produsere en hit eller tre.

Lenke til kommentar

Metallica er et band som den yngre garde faller lett for. Jeg velger å tro at mange ikke klarer å vokse fra Metallica, eller innse hvor feil de tok da de ikke hadde annet enn Metallica-plakater på gutterommet. Musikken deres høres tøff ut og gir undommer (som kanskje ikke kjenner til alt det andre bra der ute) en lett inngang til musikken.

I det store og det hele er Metallica en liten sølepytt på Karl Johan. Om de vil bety mer historisk sett om et par tiår vil tiden vise, men å vie sitt liv til kun Metallica, Metallica og Metallica (som mangen faktisk gjør), det ser ikke jeg meningen med ihvertfall!

Men de er heller ikke oppskrytt. Det fordi ingen andre enn storfansen bryr seg om bandet. Ingen musikalske medier med en sjanger og artist-nøytral holdning skryter dette bandet opp i skyene.

Lenke til kommentar

Men de er heller ikke oppskrytt. Det fordi ingen andre enn storfansen bryr seg om bandet. Ingen musikalske medier med en sjanger og artist-nøytral holdning skryter dette bandet opp i skyene.

nuvel.. kanskje det, men på dette forumet ser det ut til at det florerer av metallica-fans, og jeg tipper på at mange av dem ikke har hørt på Ride the Lighning og Kill'em All en gang... ikke at dem har gått glipp av så veldig mye da... :tease:

 

(beklager evt. forhåndsdømming... har en liten følelse av at jeg nå har kasta bensin på bålet.... ;) )

Lenke til kommentar

Kjenner til typene. De som har tre skiver av Metallica, og som ikke eier noe annet. Trenger vel ikke nevne hvilke tre skiver det er... (men det er selvsagt Load, Re-Load og Den sorte)

 

Edit: Gjennomsnittsalderen på dette forumet er lav. I de tråder hvor en del av de eldre brukerne diskuterer, ser man lite til Metallica...

Endret av anth
Lenke til kommentar

jeg personlig har et metallica album-st.anger!

hvorfor jeg liker det? jo fordi det ikke ligner på den vanlig, litt pinglete "barne metallen" de har. Metallica er for oppbrukt! for likt annen musikk! De skiller seg ikke ut i det hele tatt! james hetfield har den vanlig dårlige hese metal stemme, som er nesten identisk med 1000vis av andre metal vokalister, eneste forsjellen var at han var såpass heldig at han slo igjenom!

(skjønner at jeg kommer til å få pepper for denna, så jeg får understreke at det er min personlige mening ;) )

Lenke til kommentar

Vil også være enig i at Metallica egentlig ikke er oppskrytt, men siden de gikk over til en mer "kommersiell profil" har de fått større nedslagsområde og man hører dermed mer om dem generelt. På samme måte man feks. dessverre ikke kan unngå å høre/lese om "Britney Spears" og lignende søppel.(Ingen vil vel påstå at Britney Spears er oppskrytt ;) )

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...