KimNK Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Steve Vai *BANG* headcleaver: Det samme som "^2", "Enig!" osv. osv. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Steve Vai er flink på gitar Flink, ja, men musikken hans suger rompe IMO.. Endret 6. mars 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ja Iron Maiden er glemt. DET er overskytte greier. De burde finne gud siden de er så høyt oppe i skyene.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Steve Vai er flink på gitar Flink, ja, men musikken hans suger rompe IMO.. jada men han har noen brae sånn som for the love of god Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 headcleaver: Det samme som "^2", "Enig!" osv. osv. ah Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Yarr! Second! som betyr? At han er enig, matey! edit: litt sein ja.. Endret 6. mars 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hmm... første som slår meg er Led Zeppelin og Rolling Stones. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 PINK FLOYD Kan du grunngi det? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ja Iron Maiden er glemt. DET er overskytte greier. De burde finne gud siden de er så høyt oppe i skyene.. Oppskrift på maiden: -Lær basic akkorder. -Spel inn et tema som går om igjen i nesten alle sangane. (Litt forandring er lov, men ikje for mykje.) -Mekk et riff som du speler omigjen og omigjen med litt forskjellig vri. -Finn på ein solo som du speler forlengs, baklengs, oppned, bak-fram osv. -Finn 1stk. vokalist som hopper og spretter og ser mest mulig ape ut. Ready to go! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) The Velvet Underground Pink Floyd Yes Metallica Steve Vai Yngvie Malmsteen Iron Maiden White Snake Kiss Nirvana Dream Theater Pearl Jam The Pixies Franz Ferdinand Nathalie Nordnes Sondre Lerche Gåte Queens Of The Stone Age Radiohead System Of A Down Guns N' Roses Marilyn Manson The Cure Endret 6. mars 2005 av HalTan Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 @groenn: Glem innlegget mitt. har sett grunngivelsen din. Jeg lager en ny tråd om det, slik at denne ikke blir ødelagt! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Yngvie Malmsteen Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Oppskrift på maiden:-Lær basic akkorder. -Spel inn et tema som går om igjen i nesten alle sangane. (Litt forandring er lov, men ikje for mykje.) -Mekk et riff som du speler omigjen og omigjen med litt forskjellig vri. -Finn på ein solo som du speler forlengs, baklengs, oppned, bak-fram osv. -Finn 1stk. vokalist som hopper og spretter og ser mest mulig ape ut. HAHA-du må høre litt mer på maiden enn du har gjort trur jeg Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Du bomma. *Stille siktet og putte rifla i munnen på kaiern* Enig med Haltan på Malmsteen og Velvet Underground ihvertfall. System Of A Down *Rope på TLZ.* Endret 6. mars 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) HAHA-du må høre litt mer på maiden enn du har gjort trur jeg Neitakk, maiden har eg fått nok av. Og, ja. Eg har faktisk hørt det meste maiden har gitt ut. Har til og med spelt i band med ein Maiden-gal fyr. Kovra vi mykje maiden, eller kovra vi mykje maiden? (Selfølgelig var jo det der overdreve.) Beklager 2 poster på rad. Endret 6. mars 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
T.L Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 U2. Drittband med arrogante, småsnobbete fans som forguder de "superdype" tekstene. Og bono prøver alt for hardt å være hipp, reflektert og smårebelsk. Blir for patetisk. Only my humble opinion... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Du bomma. *Stille siktet og putte rifla i munnen på kaiern* Møkk... Dire Straits er litt oppskrytt til tider Men de har noen fete låter og da! Det skal de ha EDIT: Guns N' Roses og ja! Endret 6. mars 2005 av kaiern Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Radiohead Ok, smaken er som [blabla] men likavel.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 -Guns'n Roses -Iron Maiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå