Gå til innhold

Hvilke band synes dere er oppskrytte?


TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tråden handler om hva en personlig mener og fordrer ikke til en nøktern vurdering av hva som er oppskrytt eller hypet.

 

Jeg mener Pink FLoyd er "oppskrytt", men det er kanskje ikke det rette ordet å bruke. Kan vel si at de får uforholdsmessig mye oppmerksoimhet i forhold til band som er langt bedre. Mange som har DSOTM, TW, DSOT og kanskje MLOR, og mener at PF er verdens beste band. Da hyper de opp bandet, greit at PF var tidlig ute med psykadelisk/ spacerock, men nesten ingen som hyper opp bandet har hørt noe før Meddle.

Lenke til kommentar

Denne tråden er egentlig ganske dum.

Om noe er oppskrytt eller ikke er så subjektivt som går an.

Viss Haltan finner sin indre ro av å høre bono synge beautiful day, så er musikken alldeles ikke oppskrytt for han!

Eller viss anth ble født på 60-tallet og vokste opp med Deep purple og Pink floyd, så er kanskje den musikken gull verdt for han.

 

Hva som er bra musikk kommer an på the eye (ear) of the beholder!

Lenke til kommentar
Tråden handler om hva en personlig mener og fordrer ikke til en nøktern vurdering av hva som er oppskrytt eller hypet.

 

Jeg mener Pink FLoyd er "oppskrytt", men det er kanskje ikke det rette ordet å bruke. Kan vel si at de får uforholdsmessig mye oppmerksoimhet i forhold til band som er langt bedre. Mange som har DSOTM, TW, DSOT og kanskje MLOR, og mener at PF er verdens beste band. Da hyper de opp bandet, greit at PF var tidlig ute med psykadelisk/ spacerock, men nesten ingen som hyper opp bandet har hørt noe før Meddle.

Jeg hyper dem pga post-barrett pre-dsotm-perioden. Det var da de var gode...

Lenke til kommentar
Dimmu Borgir

Denne er jeg enig i ,men hva har min mening å si? Jeg synes slik musikk høres ut som bråk og skjønne ikke at folk kan kalle den for nyskapende.. Kanskje jeg ikke hører etter detaljene ,men jeg synes ikke det er noe bra (desverre).

 

Det er mange artister her som ikke er nevnt (innenfor instrumental og klassisk musikk) ,men jeg regner ikke med at folk bryr seg om det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...