Gå til innhold

Hvilke band synes dere er oppskrytte?


TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kraftwerk, Flower Kings, Camel, Ayreon, Symphony X, Threshold, Pink Floyd, Rolling Stones, Renaissance, White Willow, Cradle of Filth, Children of Bodom, Nightwish, Slipknot, Rammstein, Behemoth, In Flames, Hammerfall, Machine Head, Nirvana og alt VG lista musikk (mye jeg har glemt, men synes det er litt kjedelig å tenke på oppskrytte band).

Hva er det du synes er bra da?

Lenke til kommentar
Kraftwerk, Flower Kings, Camel, Ayreon, Symphony X, Threshold, Pink Floyd, Rolling Stones, Renaissance, White Willow, Cradle of Filth, Children of Bodom, Nightwish, Slipknot, Rammstein, Behemoth, In Flames, Hammerfall, Machine Head, Nirvana og alt VG lista musikk (mye jeg har glemt, men synes det er litt kjedelig å tenke på oppskrytte band).

Hva er det du synes er bra da?

Vikingarna sikkert! :wee: Og Flower Kings har da vel aldri vært på VG lista har de det? Synes noen av disse bandene som ble ramset opp er oppskrytt, men over halvparten er av god kvalitet. Og hvordan våger du å sette opp Nirvana på listen! :realmad:

Lenke til kommentar

Iron Maiden er sterkt oppskrytt, deres rolle på 80-tallet kan dog ikke undervurderes og de skal ha respekt for det, men nå er det på tide å move on. Virker som Children of Bodom er deres arvtagere, selvom de fleste av deres fans påstår at det er death metal :whistle:

Har selv ingenting til overs for power metal.

Lenke til kommentar
Iron Maiden er sterkt oppskrytt, deres rolle på 80-tallet kan dog ikke undervurderes og de skal ha respekt for det, men nå er det på tide å move on. Virker som Children of Bodom er deres arvtagere, selvom de fleste av deres fans påstår at det er death metal :whistle:

Har selv ingenting til overs for power metal.

Takk. CoB. er drit. Ferdig med det. :) Skal du høre på death metal, sett på Morbid Angel. :love:

Lenke til kommentar
Headcleaver: Den diskusjonen har ligget død lenge, og du gjør ikke annet enn å strø salt i egne sår nå. Jeg kan ikke fatte hvorfor du er så blind for å lese det folk egentlig skriver, og det er kanskje det som gjør at du hele tiden havner oppi problemer her på forumet. Der hvor det er krangling og egling er alltid du involvert. Det siste innlegget der kunne du rett og slett spart deg for. Det virker jo som om du elsker å lage bråk, siden du kommer her en halv måned etterpå og tar opp igjen de idiotiske tingene dine. Personlige angrep - Hvor du irettesetter meg med å fortelle at jeg virker yngre enn jeg er - kan du bare spare deg for, for er det noen som fremstår for å være yngre enn de utgir seg for her, så er det sannelig du. Jeg har avslørt deg i ljuging mer enn en gang, og du har virkelig laget en tjukk suppe for deg selv. Ved flere anledninger har du sagt til meg personlig på msn at du er 21 år, mens du andre steder hevder å være 18. Andre jeg kjenner gjennom forumet, kan fortelle at du har oppgitt alderen din til 23 år? Videre har du vært inne på min egen musikkside og registrert deg med to brukerkontoer. Det ble avslørt da vi oppdaget at brukeren @aurgjelme og @headcleaver satt og skrev fra samme IP-adresse. For å bekrefte mistanken, tok jeg et søk på hardware-forumet, og fant ut at @aurgjelme brukte en viss router. Da jeg senere samme dag spurte deg hvilken router du kunne anbefale, oppga du nøyaktig samme modell, med link til den samme produktsiden som @aurgjelme. Jeg konfronterte deg også med diverse skrivefeil som du og @aurgjelme har til felles. Det være seg ordet "sakt" og "syntes" i presens-setninger. Du brukte også en unik form for tegnsetting, som @aurgjelme også har i sin signatur. Flere ganger har du gått fem på, og svart under @aurgjelmes navn, da du trodde du var innlogget som @headcleaver. Og hver gang jeg har spurt deg hvorfor disse mistenksome sammentreffene oppstår, så har du kommet med den ene latterlige unnskyldningen etter den andre. Jeg skal ikke legge ut detaljene her, for da kan man risikere at folk kveler seg selv i ustoppelig latter. Men situasjoner der du quoter og svarer @aurgjelme, viser at du er kommet vel langt i juksingen og triksingen på forumet. Dessverre lyser det gjennom, og flere enn meg har oppdaget hva du egentlig driver med. En teori vi har kommet frem til, er at du bruker andre kontoer her på forumet, for å støtte opp om deg selv. Det gjør du fordi ingen andre gir deg medhold i debatter. Da er det greit å logge inn med en av juksebrukerne dine, slik at du kan fremme deg selv, og tro at andre vil få litt respekt for deg. Men det har virket helt mot sin hensikt. Du er avslørt, og siden du fortsetter med idiotien din, og provoserer meg med barnslige fjortisinnlegg, så ser jeg ikke noe annet valg enn å fortelle alle her på foruet hvem du egentlig er!

Jeg bir helt sikkert utestengt fra forumet nå, pga dette innlegget, men den konsekvensen er jeg villig til å ta. Nå har du gjort meg så forbannet, at siste dråpen rant over...

Hvis dere moderatorer vil opprettholde ro og orden på forumet her,så vennligst la dette innlegget stå. Dette er den fulle og hele sannheten om headcleaver.

 

Her følger en logg som viser hvordan @headcleaver er avslørt:

 

Hvordan vet jeg at det er samme bruker?

1: De har flere innlegg under samme ip, 85.164.84.43

2: Aurgjelme har i signaturen: !-Aurgjelme-!

    Headcleaver kaller seg !-Eivind-! på msn

3: Et annet forum kunne bekrefte et høyt antall innlegg fra forskjellige kontoer under IP 85.164.84.43

4: Jeg spurte han om et routertips, og han ga meg link til samme router som aurgjelme har på hardware.no

5: Begge skriver albumm

6: aurgjelme har brukt jukseadressen [email protected]

 

Fra msn:

@anth: Hei, kjenner du aurgjelme personlig?

@headcleaver: Nei, ikke annet enn at vi var på en Iron Maiden-konsert ilag

@headcleaver: Eller forresten, han var nettopp innom her

:::::::::::::::::::::::::::

Mailveksling:

Hei!

@anth: Vi ser tegn til at du har flere brukerkontoer. Det står tydelig i retningslinjene at dette ikke er lov.

Dette diskuteres nå blant admins, men før vi tar stilling til noe, lurer vi på hva du har å si til saken.

@headcleaver: hva mener du?

Mener du Aurgjelme og meg?

neida, han har ikke nett selv, så han skriver som ofte bare da han er på besøk her.

jeg kan godt be han bruke biblioteket eller noe slikt, hvis det er bedre?

 

Nok en mailveksling:

@anth: Hei!

 

- Begge brukerkontoer har de samme gjentakende skrivefeil som for eksempel "albumm" samt at samme IP er brukt i alle innlegg som er skrevet.

 

- Svar på innlegg med feil brukerkonto gjorde at det ble oppdaget, og nærmere IP-sjekk bekreftet mistanken.

 

- Signatur !-Manowar-! og msn-nick !-Headcleaver-! er nok et fellestrekk.

 

- Aurgjelmes konto er oppført med mailadresse [email protected]

 

@headcleaver: skriver jeg albumm?

er ganske sikker på at jeg skriver album.

ip'en er av den grunn at grafikk kortet i pc'en hans døde da viften på det sa takk for seg. altså har han brukt min pc, og har da logisk nok samme ip

 

det med !- -! før og etter navn er av den enkle grunn at vi bruker det på cs:s clanen vår

 

det med [email protected] kan jeg ikke forklare, med annet enn han sikkert ikke vil oppgi mailen sin.

 

får håpe han lager seg en ny konto for han er en hygglig fyr, men det er siste gang han får bruke den på min pc

Nok et bevis:

 

http://www.musikksmaken.com/forum/uploads/...7_Uten_navn.JPG

 

http://www.musikksmaken.com/forum/uploads/...0_Uten_navn.JPG

 

Kun headcleaver og aurgjelme har det til felles at de har postet bildefiler med tittel "uten_navn" og formatet JPG med store bokstaver...

 

Nyeste oppdagelse. Må bare dele den med dere:

Et av innleggene med skrivefeil sakt:

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...33;entry4067571

Her har headcleaver samme feil:

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...33;entry4199167

 

Du ba om dette, headcleaver! Jeg klarte ikke å holde det for meg selv lenger... Du fortjener ikke å beskyttes mer!

 

Edit: Her er et eksempel hvor headcleaver svarer med "feil" konto: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...33;entry3859470

det kan ende med at vi får tore tvedt og vigrid som regjerende parti.

Nei.

 

var ikke seriøst ment :roll:

Koselig lesing dette her... :whistle:

 

Snakk om å bæsje på leggen... Prøver å tenne på bålet med litt tennvæske når du er i steinalderen? Slike skitne triks er ikke lov her, og selv om ikke moderatorene har oppdaget det, så har vi andre det. Du er oppdaget! :angry:

Lenke til kommentar
Hva er det du synes er bra da?
Fredrik Thordendal's Special Defects - > MP3

Älgarnas Trädgard -> MP3

Banco del Mutuo Soccorso -> MP3

 

Vikingarna sikkert!  :wee: Og Flower Kings har da vel aldri vært på VG lista har de det? Synes noen av disse bandene som ble ramset opp er oppskrytt, men over halvparten er av god kvalitet. Og hvordan våger du å sette opp Nirvana på listen! :realmad:

Flower Kings er i mine ører like kjedelig, Nirvana er veldig oppskrytt. De fleste her på forumet kjenner til Nirvana, men ikke så mange har hørt om Alice in Chains.

Lenke til kommentar
Nirvana er ikke oppskrytt. Det er Kurt som er oppskrytt pga. legendestatusen han har fått... Folk prater mye om hvor genial han var, men selve bandet derimot.

Det finnes mange oppdagelser å gjøre for de som ikke har gått grundig gjennom musikken til Nirvana.

Det gjør fortsatt Nirvana oppskrytt! Hvis man snakker om denne Kurt og hvor genial han var i Nirvana, blir det jo oppskrytt. Og om man kun snakker om personen i seg selv, men allikevel relaterer det til Nirvana, så blir det jo oppskrytt. Det blir oppskrytt pga. en person, og kanskje urettmessig, men det blir fortsatt oppskrytt. Det er en del flere band enn Nirvana man kan si det om.

 

Men for all del, dette kommer an på personlige synspunkter; det er dumt å bli for bastant i sine uttalelser. Jeg har ikke hørt så mye snakk om Nirvana, så for min del virker det ikke oppskrytt. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...