Gå til innhold

Hvilke band synes dere er oppskrytte?


TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har bare lest den første siden, men der sier folk PINK FLOYD? WTF??? har dere ikke hørt dark side of the moon? har dere ikke sett filmen the wall? amatører, de revolusjonerte musikk verden, hva er galt med dere? Pink Floyd er kanskje tidens beste band og det er ikke personlig mening!!!!

Jeg har hørt Dark Side of the Moon, det er min personlige mening at det er et av verdens beste album. Den er også annerkjent som et av de beste albumene som er laget, noe som forstålig vil få de aller fleste som er uenig i dette til å mene at Pink Floyd er oppskrytt.

 

Hvis det ikke er din personlige mening hva er det da? "Den objektive sannhet"?

Hva er forresten galt med deg? Vet du ikke hva subjektivt er?

 

Mange vil si at Cannibal Corpse revolusjonerte metal, men jeg synes likvel de er oppskrytte. :shrug:

 

Forøvrig så har jeg ikke Britney Spears på data'n, og hvem er forresten "Candyshop"?

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Jeg mener at all rock og metal som mora mi har hørt om uten at jeg har nevnt for henne er oppskrytt. For eksempel Metallica, og Iron Maiden.

 

Jeg synes også at all Idol Musikken og sånn, bare du er fin nok til å komme videre musikk er oppskrytt. Bare dritt...

 

Teckno er også oppskrytt. Hvem som helst kan lage det, alt du trenger er et programm som du må lære deg med... Talentløst!!

 

Og til slutt synes jeg også Dimmu Borgir er oppskrytt. Jeg likte dem en liten stund, men da jeg hadde hørt på litt andre black metal band, fant jeg ut at de egentlig er elendige... Hva er vel black metal som det går an å nynne på??

Lenke til kommentar

Hvordan forklarer du deg ut av denne, kjære headcleaver? Kan du være snill å komme med en god unnskyldning?

 

Du svarer med "feil" konto: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...20?entry3859470

det kan ende med at vi får tore tvedt og vigrid som regjerende parti.

Nei.

 

var ikke seriøst ment :roll:

 

Tipper du sier noe som "Jeg svarte for han, fordi han ikke var på nettet selv", eller "Han brukte min maskin, og dermed feil brukerkonto", eller "Han mente at du mente at det ikke var seriøst ment"

 

Den første unnskyldningen er i så fall idiotisk. Den andre er lite realistisk, ettersom du en gang sa til meg at du ikke kjente aurgjelme, men kun hadde vært på en Iron Maiden-konsert med han. Den siste er også tåpelig, og man driver ikke å svarer for andre på den måten. Så nå, headcleaver, nå venter jeg på den megaunnskyldningen din. Eller skal du si det som det er, at du og aurgjelme er samme person?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...