Gå til innhold

Hvilke band synes dere er oppskrytte?


TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TLZ, jeg prøvde ikke å si at tool ikke har bra video'r eller at han svarte det for å reklamere for dem, men at han posta det som SIN mening, samme som headcleaver gjorde om sommerlåtene. Om Maiden sine sanger ikke har stort med sommer å gjøre for deg kan det ha noe om det for headcleaver, kanksje han får masse minner fra sommern i 0000 da han satt på verandaen og høre på maiden og nøt være kanskje? trneger ikke synge sommer og sol for at det er en sommer sang. Så å hakke på at han sa sin mening når det var spurt om det er som å hakke på seg selv i alle poster man har skrevet. Og uansett, har du unnskyldning for avaterene til Hylo og anth? anth klagde på at headcleaver hadde maiden i signaturen sin og at det var å spre reklame og skryte dem opp...... :roll:

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

Jeg har ikke Rush i Avataren av samme årsak som at Headcleaver har Maiden i signaturen. Jeg ville bare understreke at Maiden-fans legger igjen Maiden-navnet over alt hvor de enn er. Da måtte jeg jo sikte til enkeltstående eksempler som signatur og det at det blir postet Iron Maiden-sanger over hele linja uansett spørsmål/situasjon.

 

Spør du Headcleaver hva som er verdens beste konsert-DVD, blir svaret Rock in Rio.

Spør han hva som er verdens beste album, vil han svare enten The Number of The Beast eller Seventh Son of a Seventh Son eventuelt et annet Maiden-album.

Spør du han hvem som er verdens beste gitarist, vil han sikkert svare Adrian Smith. Spør du han hvem som er verdens beste band, vil han svare Iron Maiden.

 

Slik er og blir et Maiden fan, og jeg vil kalle det typisk oppskryting fra et fan. Det er som en hjernevasket menighet som sitter der og tror at Maiden er best i alt.

Jeg ville ikke svart Pink Floyd eller Rush-relatert på alle de spørsmålene.

 

Skjønte du det nå?

 

PS: Nevn mine 4 største favorittband... Skulle ikke være så vanskelig i følge deg, siden jeg legger dem igjen i avatars og over alt på forumet. For alle er jo som Headcleaver selv med sitt Maiden (ja verre) i følge det han har skrevet i de siste innleggene sine.

Endret av anth
Lenke til kommentar

Oppskrytte band/artister:

 

Madrugada -> Norsk rock reddere? haha, sutre rock. Døfødt live.

Elvis -> haha... beklager altså, ræva min låter bedre.

Bruce Springsteen -> Ble nok aldri noe ny Bob Dylan, et par gode låter.

System of a Down -> Takler det bare ikke, stygge stygge vokalen.

Big Bang -> Når gjorde de noe nyskapende? ikke så bra live heller...

Elton John -> Det ble med Yellow Brick Road

Paul McBeatles og John Lennon solo -> Svært lite med kvalitet etter Beatles.

(gir heller George Harrison sine soloting cred)

 

jaja, denne listen kan bli lang...

Lenke til kommentar
Skal selv opp 0600, så du tapte den diskusjonen med glans

taper en diskuskjon pga legge tid ja. den var ny :roll:

På forige side var det en som ventet på at en Maiden-fyr skulle komme. Og hva skjedde?

har jeg diskutert med deg av den grunnen du mente en "maiden-fyr" skulle komme for? nei. for å være ærlig driter jeg lange baner i om du, hylo eller en annen på forumet syntes maiden er et elendig band. deres meninger påvirker ikke meg det grann. men du har skrevet den samme kritiseringen gjentatte ganger(hvertfall tiligere i denne posten) så blir jeg lei. det er det jeg diskuterer, ikke om maiden er oppskrytt eller ikke. det er også grunnen til at jeg skrev "tilbake til topic".

Med en gang vi diskuterer Maiden, blir du hissig og sur

nei. i går var jeg irritert pga kritiseringen angående meg anth kom med, ikke maiden.

hva er det vi diskuterer her i denne tråden, headclever? Jo, nemlig, oppskrytte band

ja, det er temaet i tråden. men leser du postene mine, ser du at jeg har diskutert hvorav anth kritiserer meg/andre ikke maiden. det har ingen ting med oppskrytte band å gjøre. for min del kan dere fyller sider opp og ned med maiden kritisering. det eneste som betyr noe for meg er musikken til maiden, og ikke andre forummedlemmers meninger.

Edit: Ser du at jeg eller Jan-Erik har Pink Floyd i signaturen vår?

så i dine ord er det ikke lov å ha navnet til favorittbandet ditt i signaturen fordi da blir det oppskrytt? jommen et tåplig utsagn. du har jo selv rush avatar, noe som blir akkurat det samme som om du skulle ha skrevet "rush" i signaturen.

Headclever er en god gammel fanboy

hvorfor? fordi jeg ikke tåler å bli kritisert gjentatteganger av anth?

som sagt, jeg reagerer ikke på kritisering av maiden, jeg reagerer på kritisering av meg.

Ang. sommerlåter så synes jeg sangene bør ha en relevans til sommeren på en måte... men for all del, post what you please..
grunnen til at de nevnte låtene er sommersanger for meg, er akkurat fordi jeg hører på de om sommeren. når jeg hører en av de sangene blir jeg mindt om sommer og sol, pga det er i disse stundene jeg hører på de sangene.
Du reklamerer jo, reklamen forteller litt om hvem du er. Ser ikke noe big deal med det..
du kan kalle det det, men å ha rush eller tool i avataren sin, gir jo akkurat samme reklameeffekt som å ha maiden i signaturen
TLZ, jeg prøvde ikke å si at tool ikke har bra video'r eller at han svarte det for å reklamere for dem, men at han posta det som SIN mening, samme som headcleaver gjorde om sommerlåtene.

endelig en som har forstått! takk! det begynte å bli litt ubehagelig å ikke kunne poste favorittsangene mine i tråder som spør om akkurat disse, bare fordi det er maiden sanger!

Jeg har ikke Rush i Avataren av samme årsak som at Headcleaver har Maiden i signaturen
hva vet da du om grunnen til at jeg har maiden i signaturen?
Spør du Headcleaver hva som er verdens beste konsert-DVD, blir svaret Rock in Rio.

Spør han hva som er verdens beste album, vil han svare enten The Number of The Beast eller Seventh Son of a Seventh Son eventuelt et annet Maiden-album.

Spør du han hvem som er verdens beste gitarist, vil han sikkert svare Adrian Smith. Spør du han hvem som er verdens beste band, vil han svare Iron Maiden

slik er det med ALLE fans, ikke bare maiden!

-ja, et eller annet maiden album er det best ejeg har hørt!

-ja, jeg syntes rock in rio er en fantastisk konsert, til og med den beste jeg har sett.

-nei, jeg mener ikke noen av maiden gitaristene er verdens beste, men ja, de er veldig gode hele gjenden.

-ja, jeg syntes maiden er verdens beste band, grunnet jeg liker musikken deres best.

 

hva vil du ha av meg? skal jeg svare at rush, eller pink floyd er verdens beste band, bare fordi du syntes det? skal jeg ikke ha lov til å syntes at det bandet som lager best musikk, i følge meg, er det beste bandet?

PS: Nevn mine 4 største favorittband...

kom igjen anth, nevn mine 4 favoritt band! jeg reklamerer jo så kraftig for de, gjør jeg ikke?

 

 

dessverre skal jeg på ferietur nå, så jeg får nok ikke svar på postene deres før om to uker. ha en god ferie folkens! det skal jeg ha!(med et 10talls maiden cd'er dundrene inn i ørene fra høytalerne!!!)

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Du reklamerer jo, reklamen forteller litt om hvem du er. Ser ikke noe big deal med det..
du kan kalle det det, men å ha rush eller tool i avataren sin, gir jo akkurat samme effekt!

Wow, du presterte å argumentere i mot meg selv om jeg ikke har gitt utrykk for at jeg er uenig med deg på det punktet i det hele tatt, tvert i mot. Imponerende. :p

 

(ja, jeg er enig, det gir akkurat samme effekt.. har ikke sagt noe annet.... )

 

 

Forøvrig så er ikke ALLE fans slik at de nevner sitt favorittband i alle sammenhenger, MEN ser ikke noe galt med at de gjør det. (det har jeg vel allerede nenvt?)

 

 

EDIT: God ferietur! :)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Du ignorerer en haug med argumenter jo! Mye av det du påstår er allerede besvart/forsvart med agrumenter lenger oppe. Går du rundt deg selv eller noe?

 

Du skryter opp Iron Maiden, så enkelt er det. Trenger ikke være negativt... Jeg liker bandet. Men hvis du nekter på at du skryter opp bandet, så må du lese gjennom disse innleggene en gang til, nøye!

 

Og akkurat hvor er det jeg kritiserer Iron Maiden? Kan du quote meg på en eneste setning hvor jeg kritiserer Iron Maiden negativt og sier at de er dårlige? Nei, for jeg har holdt det On Topic hele veien. Har kun kritisert Iron Maiden for at de er oppskrytte. Fullstendig On Topic... Aldri har jeg sett en fyr rote så mye som du gjør nå.

 

Edit: Vanskelig å finne fire favorittband på deg, når du bare har to, og det er alt som eksisterer i din verden. Iron Maiden og Manowar... Akkurat som Aurgjelmen din... Du og han har forresten mistenkelig mye til felles?

Endret av anth
Lenke til kommentar

Maiden har sinnsykt mange fans som elsker maiden, vi ser på maiden som glad kristne ser på jesus. OK? Og når vi nevner dem så er det fordi vi syns dem er best! som om gladkristne sier å jesus er så god, frels oss. dere som ikke syns maiden er bra dere forstår jo ikke hva vi mener når vi snakker om maiden, for dere føler ikke det samme.

Som når jeg ser en glad kristen på tv som driver å gaper at han føler gud inni seg osv så ser jo jeg dumt på han og lurer på hva det feiler han. Men hadde jeg vært en av dem så hadde jeg skjønt akkurat hva han mener, og ikke stått på utsiden og ikke skjønne og få for meg at han er gal (som dere får for oss at vi skryter dem opp).

 

Derfor så kan det virke som vi skryter dem veldig opp, men det vi sier og føler da er ekte. Vi mener virkelig at Iron Maiden er best i det og det. Vi sier det ikke for å reklamere eller noe.

Lenke til kommentar

Glimrende sammenligning.

Forøvrig så synes jeg at det gladkristne føler er ekte, men basert på bullshit.

Akkurat som det dine følelser er basert på er oppskrytt...

 

:green:

 

 

 

Jeg synes forøvrig KISS er kraftig overvurdert. Vil tørre å påstå at det er mye pga. image de solgte. De er rett og slett tamme, har ikke futt eller noe som gjør dem interessangt. Skjønner ikke hvorfor de er så skrytt opp i skyene... :shrug:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Dere som ikke syns maiden er bra dere forstår jo ikke hva vi mener når vi snakker om maiden, for dere føler ikke det samme.
Jeg for min del har aldri uttalt at Iron Maiden er dårlig musikk. Dessuten så bekreftet du herved det jeg har strebet etter å få Headcleaver til å innse gjennom hele diskusjonen.
Derfor så kan det virke som vi skryter dem veldig opp, men det vi sier og føler da er ekte. Vi mener virkelig at Iron Maiden er best i det og det. Vi sier det ikke for å reklamere eller noe.

Ja, dere skryter opp bandet, og Iron Maiden er alt for dere. Make My Day! Kunne ikke lest noe bedre i dag...

Endret av anth
Lenke til kommentar

Ta og skjerp dere æ, hvis jeg er samme 3 andre mennesker å de sier å det er så digg om sommeren det er så varmt og deilig og fint. Også liker jeg selv vinteren skal jeg gå rundt å gnåle om ååå dere skryter opp sommeren osv (fordi jeg ikke syns det er fint med varmen osv) faen så utrolig teit..... det var ett eksempel.

 

Det er bare å respektere at de liker sommeren og jeg ikke. Verre er det ikke.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

Hvorfor skriver du da i denne tråden i det hele tatt? Har du fått med deg hva den handler om. (Viser til topic)

Må også legge til at noen har kraftig misforstått min misjon her. Det er ikke å kritisere Iron Maiden-fans, men å bringe frem på det gode at fansen av det omtalte bandet har en klar tendens til å ta på seg skylapper for resten av musikkverden, og kraftig skryte opp nevnte band.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...