Gå til innhold

Hvilke band synes dere er oppskrytte?


TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hylo: Er forumklokka en time for sein hos deg?

Hvis du ikke har noe å komme med i dette emne så kan du la være og poste.

Ser en utendens til spamposter her i musikk og ser jeg mange av disse i framtiden så kommer jeg til å slå hardere til verks en bare å kjefte på den personen det gjelder.

Dere er herved advart.

Lenke til kommentar
Hylo: Er forumklokka en time for sein hos deg?

Hvis du ikke har noe å komme med i dette emne så kan du la være og poste.

Ser en utendens til spamposter her i musikk og ser jeg mange av disse i framtiden så kommer jeg til å slå hardere til verks en bare å kjefte på den personen det gjelder.

Dere er herved advart.

For å svare Anth, den var det.

 

For å svare B|Real, ser meg tildels enig.

 

Over til topic.

Jeg ser ikke det helt store med Ac/dc.

Lenke til kommentar
Dere er herved advart.

:love: @ B|Real

Nå får jeg vel noen på nakken

hvorfor skulle du det?

De vet jo selvsagt ikke at de skryter opp Iron Maiden, og ei heller at de prater mer om Iron Maiden enn hva andre faktisk kan tåle...

og med det mente du?

Ironi, nei - det har vi ikke sett.

:!:

Jeg ser ikke det helt store med Ac/dc.

er tildels enig med deg der. ac/dc var et aldeles genialt band før bon scott(? første vokalisten) døde, men alle skivene de har gitt ut etter dette har nesten vært flaut å høre på.

 

ny oppskrytt. Robbie Williams. ja, han er nok en av de eneste innen pop som faktisk klarer å få ut noen gode toner fra stemmebåndene, men da alle jenter over hele kloden skryter uhemmet av han, blir jeg bare lei. jeg syntes også han har tatt seg langt over hode da han lagde coverlåt av "we will rock you" og "let me entertain you"

freddie vs robbie = robbie som blir spanket på stompen av en av verdens beste vokalister(som også tilfeldig var en "powerlederhomsen")

 

nei, beklager robbie. freddie eier deg på alle punkter!

Lenke til kommentar
Er ikke sikker på denne saken. Så lar den ligge. Kompisen min sier at han har lest det, men han er på ferie nå...

 

vel, han har selv aldri sagt at han var pedofil, avisene har aldri sagt at han var pedofil, så han var ikke pedofil. men han var homofil/bifil.

 

men jeg syntes uansett at robbie er oppskrytt, og at han har null mulighet til å åppnå samme glans som freddie gjorde.

Lenke til kommentar
De vet jo selvsagt ikke at de skryter opp Iron Maiden, og ei heller at de prater mer om Iron Maiden enn hva andre faktisk kan tåle...

og med det mente du?

Takk for at du understrekte poenget!

jeg spurte hva du mente. syntes du formulerte deg litt dumt, så jeg lurte på hva du mente....

 

men hvis du ikke ønsker å fortelle dette, så la vær.

Lenke til kommentar
Det er fasiten på oppskryting....

nei. fasiten for oppskryting er at et band får skryt uten at det bandet fortjener det.

men hvis en maiden fan sier: oi, så god dave murry er til å spille gitar, er dette fakta og ikke noe den personen sier bare fordi han liker bandet.

 

et band er oppskrytt hvis det får tonnevis av skryt, det faktisk ikke fortjener.

det er uansett mange band, inkludert pink floyd, som får mer skryt på dette forumet enn iron maiden, med dette pleier du ikke å klage på.

 

uansett så er skrytingen av maiden oftest innenfor egene maiden tråder, og liker du ikke disse kan du alltids holde deg unna.

 

men nok om dette, og beklager ot.

 

 

tilbake til topic:

jeg syntes u2 er oppskrytt. jeg syntes morten abel er oppskrytt. jeg syntes aha er oppskrytt osv.

Lenke til kommentar
men hvis en maiden fan sier: oi, så god dave murry er til å spille gitar, er dette fakta og ikke noe den personen sier bare fordi han liker bandet.

Jasså? Du tror sier at ingen fans skryter opp bandet? Alle Maiden-fans har så god smak at de kommer med objektivt korrekte uttalelser i alle sammenhenger hvor Iron Maiden er nevnt?

 

det er uansett mange band, inkludert pink floyd, som får mer skryt på dette forumet enn iron maiden, med dette pleier du ikke å klage på.

Spis hatten din:

Søk etter "Pink Floyd" i musikkforumet

61 sider med treff

 

Søk etter "Iron Maiden" i musikkforumet

75 sider med treff

 

jeg syntes aha er oppskrytt osv.

Syntes? Så du synes ikke det nå lenger altså?

 

 

Edit:

 

Et veldig godt eksempel på at Maiden-fans nesten utelukkende tyter om Maiden og skryter dem opp!

 

Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name

Iron Maiden - Running Free

Iron Maiden - The Phantom of the Opera

Mötorhead - Line in the Sand

Mötorhead - The Game

Manowar - Brothers of Metal

.... - Metalingus

 

 

.... = husker ikke navnet

 

I samme sammenheng hadde jeg ikke nevnt en eneste Pink Floyd-låt. Det blir både for dumt og kjedelig. Pink Floyd har ikke sommersanger. Det er et band jeg drar frem når jeg vil høre gjennom et av konseptalbumene deres, og den daglige musikken består av mye annet og mer variert...

Endret av anth
Lenke til kommentar
I samme sammenheng, hadde jeg ikke nevnt en eneste Pink Floyd-låt. Det blir både for dumt og kjedelig.

...å snakke om favorittbandet sitt? :dontgetit:

 

PS: San Tropez vil jeg si er en dugelig sommerlåt av Pink Floyd. :)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Ja, det er mange som skryter opp Pink Floyd. Særlig de som hele tiden gnåler om The Wall og The Divison Bell. Det er kvalmt leit å høre på...

Føler meg egentlig ikke truffet, men jeg har ikke sett noen andre som skryter opp dette albumet, så jeg føler meg allikevel truffet. (Rar formulering?)

Lenke til kommentar

Det er ganske vanlig å skryte over de to albumene.

 

Edit: Maiden-debatten dreier seg om oppskryting, som jo er tema i denne tråden. Forstår derfor ikke hvorfor Headcleaver snakker om å gå tilbake til topic. Er ikke Maiden inkludert i en slik topic, siden han begynner å prate om et annet band for å "gå topic"?

Endret av anth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...