Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det er såpass ja, lenge har du spilt? bra av deg da kjenner folk som har spilt i mange år og klarer ikke spille blink 182 og synge teksta engang liksom Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Synes isåfall at SOAD er et pussig eksempel. De spiller ikke akkurat verdens mest avanserte musikk. trenger ikke høres avansert ut for å være det. Men uansett Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Men sa er vel folk flest enig i at vokalisten i DT er ubrukelig. Vokalisten er nok det svakeste leddet i DT, ja, men faktisk synger han bra til å ha skadet stemmebåndet. Der har du grunnen til dårlig vokal. Helt enig, for a ha skadet stemmebandet er det bra. Men det blir som a si at en person spiller bra for a ha odelagt gitaren. Da kjoper man heller ny. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Helt enig, for a ha skadet stemmebandet er det bra. Men det blir som a si at en person spiller bra for a ha odelagt gitaren. Da kjoper man heller ny. trenger ikke høres avansert ut for å være det soad guttene spiller relativt lett musikk, men klarer alikevel å lage veldig bra musikk. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Men uansett på slutten var liksom som: i det hele tatt men trenger ikke være aktuelt akkurat om dem. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Men uansett på slutten var liksom som: i det hele tatt men trenger ikke være aktuelt akkurat om dem. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Eh what now? Jeg datt ut der, skate4life, kunne du omformulert? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) ehm.. Det jeg sa var at ting trengs ikke høres avansert ut for å være avansert ( å spille). Men uansett = generelt, men ikke at det jeg sa gjaldt f.eks SOAD Enn kan spille grise vanskelig og avansert og det kan virke midt på træ for en med utrent øre f.eks. Endret 12. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Metallica.. Dont get me wrong, liker rock/metal.. Men metallica = bæsj (for å holde det på et saklig nivå) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Metallica.. Dont get me wrong, liker rock/metal.. Men metallica = bæsj (for å holde det på et saklig nivå) Kill em all albumet er himmelskt da gutt Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Nevn en sang fra det albumet. Vet ca 0 om dem og sangene dems, men har hørt nokk til å danne min mening.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) mine favoritter: the four horsemen, whiplash og motorbreath. Alle soloene til Kirk er jævelig like på dette albumet men edit: fra kill em all Endret 12. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Sjokolade1 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 jeg syns også metallica er oppskrytt.. men alle har forskjellig smak! forresten.. må klage på han som skreiv at blink 182 er oppskrytt! for det første hører man aldri om de i noen som helst sammenheng. For det andre er musikken dems drit bra! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hører whiplash nå, kan ikke si at dette er noe bedre enn de andre jeg har hørt fra dette bandet.. Er jo bare bråk, imho. Gimme SOAD anyday.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 så de blir aldri vist på MTV av MTV? uten å være ønsket fram av seere osv. aldri vist seg på forsiden av ett fjortizz blad? musikken suger, er for tam. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Hører whiplash nå, kan ikke si at dette er noe bedre enn de andre jeg har hørt fra dette bandet.. Er jo bare bråk, imho. Gimme SOAD anyday.. Skal se video'n du, den er saftig. Sånn videor skal være! er så konge når Jason synger Edit: jason Newsted x-bassist Endret 12. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hmm, skal se om den ikke tilfeldigvis går på MTV.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hmm, skal se om den ikke tilfeldigvis går på MTV.. tviler jeg på siden den er fra 1983 (trur jeg) men fins jo ulovelige nedlastnings produkter Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hmm, skal se om den ikke "tilfeldigvis går på MTV".. tviler jeg på siden den er fra 1983 (trur jeg) men fins jo ulovelige nedlastnings produkter Fixed litt mye OT her nå kanskje? eller, disktuerer jo metallica som band? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå