Deadringer Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 @anth: nei, jeg brukte det som forklaring for hvorfor det høres ut som at backstreetboys kan synge! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ok. Du får ha meg unnskyldt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det er bare a sammenligne live-show med album for a se hvem som fikser pa stemmen. Jeg har ikke sett BSB (og antar at de er fans av lip-synch), men sjekk ut forskjellen pa DT live (i virkeligheten, ikke live-DVD) og pa album, det er en stor forskjell der. Men sa er vel folk flest enig i at vokalisten i DT er ubrukelig. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 kall meg fjortiss, kall meg hva du vil, men jeg liker metallica! Hvem synes jeg er oppskryt: Gwen stefanie: vet ikke om hun har fått noe skryt, men musikken er teit og jeg forstår ikke en drit av hva hun synger om (bananas anyone?) Guns 'n' Roses: man kan jo fort si at siden jeg liker metallica så måtte jeg si dette, men jeg bare liker ikke det bande. Gavin Degraw: som alle sier er så satans flink. jeg ser det bare ikke. AC\DC System of a Down: måten han hele tiden synger i takt med musikken gjør meg bare dårlig. Ozzy: det er kanskje stygt å si det, men ja, jeg sa det! Kiss Et band jeg virkelig liker for tiden er Interpol. Synes de er veldig flinke! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Men sa er vel folk flest enig i at vokalisten i DT er ubrukelig. Vokalisten er nok det svakeste leddet i DT, ja, men faktisk synger han bra til å ha skadet stemmebåndet. Der har du grunnen til dårlig vokal. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 System of a Down: måten han hele tiden synger i takt med musikken gjør meg bare dårlig. Kan du utdype det? Forøvrig så har gitaristen(Malakian) synget veldig mye på den nye plata, stemmen hans er mildt sagt hysterisk. (noe som jeg synes er positivt ;P) Han du sikter til? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 er vel sånn at han ikke liker helt at synginga skal gå likt med musikken sånn til de grader, Chop suey feks. musikken stopper når han ikke synger osv. Jeg syns stemmen til gitaristen er mye kulere enn vokkisen Lenke til kommentar
JRL Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) litt vanskelig å forklare. ikke han nei. men han følger hele tiden guitaren med stemmen. syns det blir veldig slitsomt å høre på! (kanskje ikke i alle sanger, men i veldig mange av de jeg har hørt) håper du forstår hva jeg sikter til Men egentlig så liker jeg generelt ikke stilen deres, bare følte jeg måtte si det der, siden det faktisk iriterer meg. Edit: som skate4life sa Endret 12. juli 2005 av JRL Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 hvis du mener at gitaristen synger til gitaren så har nok det noe med at det er jævelig vanskelig og ikke synge i takt med det man spiller. Er vel 2-3 kjente gitarister i hele verden som klarer å dele opp dette og spille noe og synge i en helt annen takt samtidig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 2-3 gitarister i hele verden, du liksom. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Er vel 2-3 kjente gitarister i hele verden som klarer å dele opp dette og spille noe og synge i en helt annen takt samtidig. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 eks. mark knopfler har blitt nominert til verdens beste gitarist på grunnlag av at han klarer nettopp dette Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) ta og motbevis isteden hvis det er sånn...... edit: kan fint hende jeg er feil informert. Uansett er det prestasjon å få til det Endret 12. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 2 words: Hahe, lolz. ^^ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Men hvis jeg tok så veeldig feil at dere ler av meg så burde det lett å motbevise det? så få høre da, er åpen til informasjon. Om ikke så er det svakt av dere. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 OK, la meg ta et par av dei første tilfeldige gitaristane eg kjem på: Steve Vai Jimi Hendrix Joe Satriani Stevie Ray Vaughan Dette er berre dråper i havet av alle som behersker dette. Altså, til og med eg klarer å spele og synge samtidig, då er det vel ganske logisk at meir enn 3 kjende gitaristar klarer det, eller? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 jeg klarer å synge og spille samtidig selv. Men er forskjell og synge og spille og spille liksom ikke vanlige akkorder med litt avanserte riff som ikke bare repeterer seg alt for mye og fortelle en historie mens man gjør dette hvis du skjønner. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Eg klarer å spele Little Wing og synge Stairway To Heaven samtidig. See? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Synes isåfall at SOAD er et pussig eksempel. De spiller ikke akkurat verdens mest avanserte musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå