kengdal Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 PINK FLOYD Dem har noen bra album det skal jeg ikke si noe på, men jeg synes dette er meget oppskrytt for det. På noen virker det som det er en egen religion, større enn alt annet på en måte. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) 1. Metallica: ja, jeg syntes det. de er ikke i nærheten så gode som mange påstår. musikken deres er heller ikke så superbt bra skrivd, og overgangene er helle rikke supre! 2. Dream Theater: mange som sier at de har verdens beste både ditt og datt, noe jeg mener er veldig veldig feil. Mange av de er gode, men meget meget oppskrytt! edit: Pink Floyd: Jeg mener også at pink floyd ikke fortjener denne "gude" statusen mange har gitt dem. Endret 6. mars 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Camel (pre 80 tallet) Synes Nude er bedre enn det meste Camel ga ut på syttitallet, men Mirage er bra. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Camel (pre 80 tallet) Synes Nude er bedre enn det meste Camel ga ut på syttitallet, men Mirage er bra. Blir vel en smaksak ja. Personlig elsker jeg Moonmadness, Mirage og Snowgoose Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Led Zeppelin. *Venter på et nakkeskudd* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Led Zeppelin. Tror ikke på deg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 edit: Pink Floyd: Jeg mener også at pink floyd ikke fortjener denne "gude" statusen mange har gitt dem. Må bare nevne at Janick Gers(Iron Maiden) forguder gitaristen i Pink Floyd og brukte det som adjektiv når han skulle beskrive gitarister som han syntes var gode. "You're very gilmourish..." Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 PINK FLOYD Overall? Eller selve god platene? Bortsett tildels fra de par første - overall Nå det subjektive slår inn.. Hvorfor? Klangen som er feil eller hva? Pm da groenn, litt nyskjerrig. nok OT For å si det veldig kort og ..brutalt kanskje; de viser liten og laber [musikalsk} integritet .. de flyter (bokstavlig talt) på et relativt lettfeldig elektrisk soundscape Etter at Syd barret ble sparket ut, var det lite igjen av Pink Floyd Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Må bare nevne at Janick Gers(Iron Maiden) forguder gitaristen i Pink Floyd og brukte det som adjektiv når han skulle beskrive gitarister som han syntes var gode."You're very gilmourish..." and? edit: Endret 6. mars 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Deep purple er faktisk et av de band som har fått akkurat som fortjent Deres største tabbe var å ansette Ian Gillan som vokalist..men men Endret 6. mars 2005 av groenn Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Led Zeppelin. Tror ikke på deg Venter fortsatt på nakkeskuddet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Iron Maiden og Slipknot. Yarr! Second! Edit: *Skyte Beistet* Endret 6. mars 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Yarr! Second! som betyr? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 The Mars Volta og Iron Maiden. Kommer ikke på noen flere i farta. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Steve Vai er flink på gitar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå