Gå til innhold

Hvilke band synes dere er oppskrytte?


TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å svare på topic synes jeg all VG-lista shit (unskyld utrykket) er oppskrytt. For det meste er det en pen dame\mann som har blitt tatt inn i et studio for å synge litt også har et professionelt team med musikk folk laget musikk til. Ta feks Britney Spears - Toxic, utrolig kul sang egentlig men hvem som helst kunne sunget den. Jeg ville foretrukket den uten ms. Spears ;)

Lenke til kommentar
Headcleaver! Jeg mente: Er det dobbeltgjengeren som kan synge og skrive sanger? Hun som vi hører på radio og ser på TV vet du... "Tog du an?"

jeg skjønte det. jeg bare prøver å få frem poenget at hun ikke kan synge eller skrive tekster. det vi hører på radio er aldri live, grunnet hun har en elendig sangstemme. leser du tekstene hennes vil du også se at de består av ekle grineoverkjerlighetssorglåtmateriale. dette har jeg veldig lite over for.

Lenke til kommentar
Alle boyband!!! Westlife, backstreet boys...osv... de kan jo ikke synge!!!! :no:

hehe.. vanlig utbrudd det der :p ..nå er det faktisk slik at backstreet boys kan synge, men ikke alle låtene er like bra.. liker ikke noen boyband jeg heller, men backstreet boys er jo de som faktisk er de beste... i den sjangeren liksom...

Lenke til kommentar

Enig meg -mAdz- der. Backstreet Boys har endret stil, så jeg vil ikke kalle de for boyband lenger. Synes jeg ikke stort om Westlife, A1 og lignende... :p

 

headcleaver: Hva er grunnlaget ditt for å si det? Godt mulig det er sant, men i så fall gjelder det langt fra bare Backstreet Boys.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Men hele konseptet med boyband er oppskrytt til de grader. Vi presser en gjeng kjekkaser sammen og h[ver inn penger fra ung jenter. Og backstreet boys er jo ett klart eksempel p[ at det er lagd for nettopp dette. VI m[ ha en s;t gutt, en litt moden, en t;ffing osv osv s[ de har en av hver som hver enkelt ung pike kan falle for. Grupper skal v're noe som er ekte. Vedder p[ at de gutta aldri hadde h;rt navnet til nestemann f;r de ble med i bb. Tragiskt

Lenke til kommentar
Men hele konseptet med boyband er oppskrytt til de grader. Vi presser en gjeng kjekkaser sammen og h[ver inn penger fra ung jenter. Og backstreet boys er jo ett klart eksempel p[ at det er lagd for nettopp dette. VI m[ ha en s;t gutt, en litt moden, en t;ffing osv osv s[ de har en av hver som hver enkelt ung pike kan falle for. Grupper skal v're noe som er ekte. Vedder p[ at de gutta aldri hadde h;rt navnet til nestemann f;r de ble med i bb. Tragiskt

men altså, man må ikke uttale seg om band som backstreet boys når man egentlig ikke vet noe om dem...

 

for det første, les litt biografi om bb så finner du nok ut de gutta der kjente hverandre og var kompiser før de startet for fullt.. riktignok var ikke alle sammen kjente, men kontakten mellom dem var der, på en eller annen måte...

bb var nok som utgangspunkt et slikt band som du snakker om her, men vil si at bb har forandret seg litt med tiden og blitt meget erfaren..nå hører ikke jeg så veldig mye på slik musikk, men man følger da med.. tydeligvis ikke alle som gjør det, men det er jo ikke min sak... :p

...og tenker nok at bb er en ekte gruppe...

Lenke til kommentar
Hva er grunnlaget ditt for å si det?

de fleste artister bruker denne teknologien nå. det finnes flere band som er mot dette, men jeg vil bli kraftig overasket om BB eller Westlife ikke er for.

Finn ut hvordan dine favorittband mixer sammen sangene sine inn i et album, og du vil bli overrasket. For ikke å snakke om hva de gjør når de remastrer albumene sine digitalt.

nei, for jeg vet godt hvordan dette gjøres, og det eneste av favorittbandene mine som bruker teknologi som endrer stemmen til vokalisten fordi lyden kan bli "sur" til tider er Manowar.

Det skate4life skrev

stemmer. hvordan disse bandene settes sammen er ufeilbarig.

...og tenker nok at bb er en ekte gruppe...

kan være det du sier er sant, men jeg syntes det høretes tvilsomt ut. har hørt masse rykter om at to av de er fettere osv, osv, men det virker som grunnøse rykter for meg. jeg vil tro de er klint sammen av et plateselskap bare for å hove inn penger, ligt med alle andre større boyband

Lenke til kommentar
Finn ut hvordan dine favorittband mixer sammen sangene sine inn i et album, og du vil bli overrasket. For ikke å snakke om hva de gjør når de remastrer albumene sine digitalt.

nei, for jeg vet godt hvordan dette gjøres, og det eneste av favorittbandene mine som bruker teknologi som endrer stemmen til vokalisten fordi lyden kan bli "sur" til tider er Manowar.

Jeg snakker om mixing (akkurat som du gjorde), og ikke fiksing. Som sagt ville du blitt overrasket, og tro meg, de aller fleste band trikser og mixer med avansert teknologi for å forbedre resultatet. (Nå snakket jeg om fiksing også...)

Lenke til kommentar
Jeg snakker om mixing (akkurat som du gjorde), og ikke fiksing. Som sagt ville du blitt overrasket, og tro meg, de aller fleste band trikser og mixer med avansert teknologi for å forbedre resultatet.

ja, det er jo akkurat det jeg snakker om!

Ja, og du brukte det som argumentasjon for at et band var oppskrytt. Da er jo nesten alt oppskrytt da, eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...