Deadringer Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Verre vokal skal en lete lenge etter. det er din mening. jeg syntes derimot at rose synger kjempe bra. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Verre vokal skal en lete lenge etter. det er din mening. jeg syntes derimot at rose synger kjempe bra. Har ikke sagt at det er din. Det er min, og din mening bryr jeg meg fint lite om. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 din mening bryr jeg meg fint lite om. her er vi fientlig for alle penga, skjønner jeg... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 din mening bryr jeg meg fint lite om. her er vi fientlig for alle penga, skjønner jeg... Er ikke dermed sagt at jeg er fiendtlig selvom jeg mener at dine meninger er til å spy av. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Har kansje flaks, men har aldri hørt noen whine om HIM, HÆ??? _ALLE_ med litt selvinnsikt hater HIM. De er utvilsomt verdens verste band! /me sitter og venter på at anth skal komme med et innlegg. :--P Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Har kansje flaks, men har aldri hørt noen whine om HIM, HÆ??? _ALLE_ med litt selvinnsikt hater HIM. De er utvilsomt verdens verste band! /me sitter og venter på at anth skal komme med et innlegg. :--P *kosepå* Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 sigilium diaboli, right here in my arms, og i'ts all tears (den heavy) er helt ok låter i grunn. resten er bare pusen min jeg elsker deg sagt på en dårlig måte. Håper kreften tar knekken på stemmen til ville for godt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg har faktisk en teori ang. Guns 'N Roses, de er oppskrytte og derfor tror alle at de er så bra at de kjøper en CD fra de. Jeg gjorde ihvertfall det, ble grundig skuffet. Na ma du ikke anta at fordi du ikke liker musikken, sa er det ingen som liker den. Jeg liker musikken, uten at jeg kan kalles noe saerlig fan, men jeg kjenner mange som er store fans av Axl og Slash, og at de har forrykende sceneshow kan ikke nekte for. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 /me sitter og venter på at anth skal komme med et innlegg. :--P Et innlegg om hva? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 /me sitter og venter på at anth skal komme med et innlegg. :--P Et innlegg om hva? Diverse svada. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 /me sitter og venter på at anth skal komme med et innlegg. :--P Et innlegg om hva? Om at de umulig kan være verdens verste band siden det finnes folk som liker de overalt. Har sett det før og forresten: *PUN INTENDED* PS: Jeg er overtrøtt. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 HIM punkterte lenge før de gikk i studio [] Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Nightwish, Slipknot, Iron Maiden, Cannibal Corpse, U2, Keane, Nine Inch Nails, Guns 'n Roses, Pink Flyd, Aerosmith, Ozzy Osbourne, norsk rap, de fleste amerikanske kvinnelige rolig-sang sangere (unntat Dido.) Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Nightwish, Slipknot, Iron Maiden, Cannibal Corpse, U2, Keane, Nine Inch Nails, Guns 'n Roses, Pink Flyd, Aerosmith, Ozzy Osbourne, norsk rap, de fleste amerikanske kvinnelige rolig-sang sangere (unntat Dido.) Prøver du bare å provosere med det innlegget der eller mener du det? Hvis du synes U2, Keane, Guns'n'Roses og Pink Floyd er oppskrytt burde du tenke deg om. Er forøvrig enig med deg med tanke på Nightwish og Slipknot Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Nightwish, Slipknot, Iron Maiden, Cannibal Corpse, U2, Keane, Nine Inch Nails, Guns 'n Roses, Pink Flyd, Aerosmith, Ozzy Osbourne, norsk rap, de fleste amerikanske kvinnelige rolig-sang sangere (unntat Dido.) Hva sitter vi igjen med etter denne enorme utplukkinga? Ren metall? PS: Du bør korte ned signaturen din! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Julenissen, skal skrive det om for deg: Bare metall (metal på engelsk)? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Nightwish, Slipknot, Iron Maiden, Cannibal Corpse, U2, Keane, Nine Inch Nails, Guns 'n Roses, Pink Flyd, Aerosmith, Ozzy Osbourne, norsk rap, de fleste amerikanske kvinnelige rolig-sang sangere (unntat Dido.) Iron Maiden?!!! Oppskrytt?? Gå å ta deg en bolle og hold kjeft... Og faktisk, Dido synger surt for tiden! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Nightwish, Slipknot, Iron Maiden, Cannibal Corpse, U2, Keane, Nine Inch Nails, Guns 'n Roses, Pink Flyd, Aerosmith, Ozzy Osbourne, norsk rap, de fleste amerikanske kvinnelige rolig-sang sangere (unntat Dido.) Prøver du bare å provosere med det innlegget der eller mener du det? Hvis du synes U2, Keane, Guns'n'Roses og Pink Floyd er oppskrytt burde du tenke deg om. Er forøvrig enig med deg med tanke på Nightwish og Slipknot Vær så grei og fjern Guns n Roses... Dido synger falskt ja... Hørte på live8 konserten... *Fikk vondt i gehøret* Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Guns n Roses er ikke oppskrytt.. De lager(lagde) rock i høy klasse! vakre låter, tøffe riff og alt en band trenger! Også er nå Slash noe for seg selv da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå