Gå til innhold

Hvilke band synes dere er oppskrytte?


TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har faktisk en teori ang. Guns 'N Roses, de er oppskrytte og derfor tror alle at de er så bra at de kjøper en CD fra de. Jeg gjorde ihvertfall det, ble grundig skuffet. :(

Na ma du ikke anta at fordi du ikke liker musikken, sa er det ingen som liker den. Jeg liker musikken, uten at jeg kan kalles noe saerlig fan, men jeg kjenner mange som er store fans av Axl og Slash, og at de har forrykende sceneshow kan ikke nekte for.

Lenke til kommentar
Nightwish, Slipknot, Iron Maiden, Cannibal Corpse, U2, Keane, Nine Inch Nails, Guns 'n Roses, Pink Flyd, Aerosmith, Ozzy Osbourne, norsk rap, de fleste amerikanske kvinnelige rolig-sang sangere (unntat Dido.)

Prøver du bare å provosere med det innlegget der eller mener du det?

Hvis du synes U2, Keane, Guns'n'Roses og Pink Floyd er oppskrytt burde du tenke deg om.

Er forøvrig enig med deg med tanke på Nightwish og Slipknot :)

Lenke til kommentar
Nightwish, Slipknot, Iron Maiden, Cannibal Corpse, U2, Keane, Nine Inch Nails, Guns 'n Roses, Pink Flyd, Aerosmith, Ozzy Osbourne, norsk rap, de fleste amerikanske kvinnelige rolig-sang sangere (unntat Dido.)

Hva sitter vi igjen med etter denne enorme utplukkinga? Ren metall?

 

PS: Du bør korte ned signaturen din!

Lenke til kommentar
Nightwish, Slipknot, Iron Maiden, Cannibal Corpse, U2, Keane, Nine Inch Nails, Guns 'n Roses, Pink Flyd, Aerosmith, Ozzy Osbourne, norsk rap, de fleste amerikanske kvinnelige rolig-sang sangere (unntat Dido.)

Iron Maiden?!!! Oppskrytt?? Gå å ta deg en bolle og hold kjeft... :nei:

 

Og faktisk, Dido synger surt for tiden! ;)

Lenke til kommentar
Nightwish, Slipknot, Iron Maiden, Cannibal Corpse, U2, Keane, Nine Inch Nails, Guns 'n Roses, Pink Flyd, Aerosmith, Ozzy Osbourne, norsk rap, de fleste amerikanske kvinnelige rolig-sang sangere (unntat Dido.)

Prøver du bare å provosere med det innlegget der eller mener du det?

Hvis du synes U2, Keane, Guns'n'Roses og Pink Floyd er oppskrytt burde du tenke deg om.

Er forøvrig enig med deg med tanke på Nightwish og Slipknot :)

Vær så grei og fjern Guns n Roses... :ermm:

 

Dido synger falskt ja... Hørte på live8 konserten... *Fikk vondt i gehøret*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...