Gå til innhold

Hvilke band synes dere er oppskrytte?


TLZ

Anbefalte innlegg

Så et intervju av Hetfield, hvor han fortalte hvordan han blei spytta i trynet av en fan fordi Metallica hadde lagd sin første musikkvideo (One) (typisk tegn på kommersialisme). "If we're to big to fit in your back pocket, then fuck off!" elns. Syns utsagnet er så glimrende. Altfor mange skryter av å høre på totalt ukjente band, fordi da er dem kule og underground. Det sekundet de blir allment kjent, så er det plutselig en skam å høre på, og de finner nye, ukjente band.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dream Theater: Har du hørt et album har du hørt dem alle

Det der håper jeg var kødd, for hvis ikke så kan du gå å ..... plukke tyttebær :realmad:

 

Edit: Leif

 

Edit2: Poenget mitt var at DT har veldig varierte album og at den kommentaren er en av de latterligste jeg noen gang har sett, men no offence... :)

Nei, var ikke kødd. Syns hver eneste sang er bygd opp på samme måte. Helt ok bakgrunnsmusikk men å sitte "aktivt" og høre på, GÆ! ZZZ!. Fungerer dog veldig bra sovemiddel.

DT er jo faenmeg varierte, har ikke alle albummene, men er veldig forskjellig musikk, det er langt fra normalt å være så variert som dem. Du har vel heller ikke hørt gjennom spesielt mange album av dem.

Lenke til kommentar

Har nok hørt gjennom alle. Har faktisk alle som mp3, men det er nok bare for å ha dem. Dog, Iron Maiden er forsåvidt verre når det gjelder variasjon. Glemte dem :ermm:

 

Syns begge banda preges av "åååå se hvor flink jeg er til å spille gitar!"-mentalitet, men det er nå meg. Tekniske gode folk, men det låter så KJIPT.

Lenke til kommentar
Har kansje flaks, men har aldri hørt noen whien om HIM, har dog sett noen få folk her på forumet som liker dem synes jeg å huske. Ikke misofrstå, utifra det jeg har hørt liker jeg dem ikke.

[hw.nomode]GAAAAAAYMETAL!!!!!!!!1111111[/hw.nomode]

 

Første albumet til HIM er knakandes bra, men ja det har gått nedover gitt.

Lenke til kommentar
Har kansje flaks, men har aldri hørt noen whien om HIM, har dog sett noen få folk her på forumet som liker dem synes jeg å huske. Ikke misofrstå, utifra det jeg har hørt liker jeg dem ikke.

[hw.nomode]GAAAAAAYMETAL!!!!!!!!1111111[/hw.nomode]

 

Første albumet til HIM er knakandes bra, men ja det har gått nedover gitt.

Første albumet er knakendes dårlig. Utifra det, har det bare gått nedover.

Lenke til kommentar
Altfor mange skryter av å høre på totalt ukjente band, fordi da er dem kule og underground. Det sekundet de blir allment kjent, så er det plutselig en skam å høre på, og de finner nye, ukjente band.

Amen! :yes:

 

Nei, var ikke kødd. Syns hver eneste sang er bygd opp på samme måte.

DT utviklet ikke lydbildet sitt så mye for hvert album, det kan jeg være helt enig i...

Men at hver eneste sang er bygd opp på samme måte? Get outta here!

Hør på A Change of Seasons og The Great Debate, de sangene har etter mitt syn svært svært forskjellig struktur. Struktur er faktisk DT mer varierte på enn mange andre rockeband...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Guns n Roses og AC/DC topper min liste... At AC/DC har solgt 140 millioner er for meg et mysterium. At Guns har solgt plater i det hele tatt har solgt plater må være fordi noen har synest så synd på de :thumbdown:

Linkin Park har jo også solgt mange plater. :hmm:

 

Jeg har faktisk en teori ang. Guns 'N Roses, de er oppskrytte og derfor tror alle at de er så bra at de kjøper en CD fra de. Jeg gjorde ihvertfall det, ble grundig skuffet. :(

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jeg har faktisk en teori ang. Guns 'N Roses, de er oppskrytte og derfor tror alle at de er så bra at de kjøper en CD fra de. Jeg gjorde ihvertfall det, ble grundig skuffet.

det er et faktum at veldig mange syntes g'n r er veldig bra da. det gjør de ikke oppskrytte.

Det er vel egentlig ganske rart. Verre vokal skal en lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...