Gå til innhold

Hvilke band synes dere er oppskrytte?


TLZ

Anbefalte innlegg

Omg teh mainstream!!111 omgg! it be s00 untr00!!!

ARGGH!! but me not mainstream!! no me be teh tr00!

tr00 darkness og det lost forest lback mætallk!!!

RAWWWRHgh!!!

 

Seriøst: Å synes musikk er dårlig fordi den er populær er teit.

Fjott! :p

At musikk er populær kan jo gjerne være for at den er bra.

Jeg misliker band som er sellout og er mainstream fordi de holder seg til en formel som selger, som fks Dimmu Borgir.

Grunnen til at jeg ikke hører på Children of Bodom osv er at jeg syns det er dårlig lavmåls musikk av unge jyplinger som er dårlige musikere og for at musikken appelerer til rebellske fjortisser. Dette er ikke min type musikk, typen musikk jeg hører på har til gode å bli mainstream, så hvorfor i alle dager skulle jeg høre på mainsteam musikk for å være kul da? :roll:

Folk som bare hører på "underground" musikk fordi det er underground er bare teite. Skjønner? ;)

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PINK FLOYD

Hva i helvetes gloheite kaffegrut! :realmad:

 

Pink Floyd er ikke oppskrytt for fem falske øre!

 

Bortsett fra å Flame folk som ikke liker

Pink Floyd så synes jeg liste popp er totalt

oppskrytt. Jeg mener, listepopp er utrykket

for mainstream musikken, det alle hører på

fordi di ikke har vett til annet.

 

æææææ, er trøtt!

Lenke til kommentar
At musikk er populær kan jo gjerne være for at den er bra.

Jepp.

Jeg misliker band som er sellout og er mainstream fordi de holder seg til en formel som selger, som fks Dimmu Borgir.

Tja, her vil jeg si meg litt uenig. Black metal har en tendens til å kjøre en bestemt formel hele tiden og ikke forandre noe på stilen, men akkurat Dimmu Borgir har utviklet seg for hver plate, såpass mye at det kan diskuteres om de er black metal lenger. Uansett: De kjører ihvertfall ingen faste formler.

 

Folk som bare hører på "underground" musikk fordi det er underground er bare teite. Skjønner? ;)

Er akkurat det jeg sier jo.

Dette er ikke min type musikk, typen musikk jeg hører på har til gode å bli mainstream, så hvorfor i alle dager skulle jeg høre på mainsteam musikk for å være kul da? :roll:

Så folk som hører på musikk som er populær hører KUN på den for å være kule? Hvordan vet du dette? Har du spurt alle og så har alle sagt følgende:"Nei, liker egentlig ikke dette... men alle andre hører på det og jeg blir kul lizzom hvis jeg hører på det!!" ?

 

Går ikke an å gjøre metall mainstream :mad:

Iron Maiden har hits, Metallica hadde hits, også på 80-tallet, Black Sabbath hadde hits.. Alle nevnte band er og var knallpopulære, med andre ord mainstream. Og disse bandene definerer ordet metal.

 

Metal, ikke mainstream sa du?

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gåte er jo steinbra! De står øverst på _skal se live_ lista mi.

Veldig sein, men for gå likevell.

 

Gåte er noe av det værste som er mulig og finne live, Ole Ivars danser jo de av scenen, Jeg har sett de live, og værre svinsende folk på scenen med fiolin og grufull stemme skal du leite lenge etter. Og oppfinssomer er no de ikke da denne sjangeren ikke er så veldig ny akkurat.

Gåte er muligens det norske bandet som er mest skrytt opp i skyene i de siste årene uten grunn, de lager jo forferdelig musikk :thumbdown:

Lenke til kommentar
Liquid Crystal: Både Dark Side of the Moon og The Wall hadde låter som var på poplista og dermed var mainstream. :whistle:

Å?

Det er så vidt meg bekjent aldri sluppet singler fra Dark Side of The Moon.

Med unntak av See Emily Play og Arnold Layne (1967), ble det ikke sluppet singler før 1979, da Another Brick In The Wall havnet på hitlistene. Etter det gikk det nesten 10 år før neste singel kom.

Men Dark Side of The Moon (Edit: Albumet) ble liggende på den amerikanske Billboard-lista i over 20 år uten å falle ut en eneste ang. Så ja, Dark Side of The Moon er mainstream...

 

According to the December 1, 2001 issue of Billboard, Pink Floyd's Dark Side of the Moon has been on the charts for an astounding 1,285 weeks. That's just under 25 years! Its closest rival is James Taylor's Greatest Hits, checking in at 573 weeks on the chart. James can expect to reach Pink Floyd's record number in about 13 1/2 years.
Endret av anth
Lenke til kommentar
Dream Theater: Har du hørt et album har du hørt dem alle

Det der håper jeg var kødd, for hvis ikke så kan du gå å ..... plukke tyttebær :realmad:

 

Edit: Leif

 

Edit2: Poenget mitt var at DT har veldig varierte album og at den kommentaren er en av de latterligste jeg noen gang har sett, men no offence... :)

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
Dream Theater: Har du hørt et album har du hørt dem alle

Det der håper jeg var kødd, for hvis ikke så kan du gå å ..... plukke tyttebær :realmad:

 

Edit: Leif

 

Edit2: Poenget mitt var at DT har veldig varierte album og at den kommentaren er en av de latterligste jeg noen gang har sett, men no offence... :)

Nei, var ikke kødd. Syns hver eneste sang er bygd opp på samme måte. Helt ok bakgrunnsmusikk men å sitte "aktivt" og høre på, GÆ! ZZZ!. Fungerer dog veldig bra sovemiddel.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
For å provosere?

ja. dessverre er det folk her som skriver det de skriver uten annen grunn enn å plage/irritere/provosere andre. det er regelrett patetisk.

 

band som mekker på musikken sin i studio slik at den skal høre fantastisk bra ut, men ikke klarer å spille skikklig live er oppskrytt. evanecense er et bra eksempel her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...