Gå til innhold

Hvilke band synes dere er oppskrytte?


TLZ

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke si at Iron Maiden er trofaste til fansen (ikke at de er det motsatte) men fansen er tro til maiden. (har jeg hørt mange ganger her og der)

 

Edit: en for mye "ikke"

 

Uansett jeg har ikke lyst til å diskutere Slipknot.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville ikke si at Iron Maiden er trofaste til fansen

Bullshit. du burde nok lese flere artikkler om maiden og se Early Days dvd'en. de er like glad i fansen som fansen er i maiden.

 

Tror ikke du at det er en relevans mellom hva fansen vil ha og hva bandet brenner for? Dere sier jo at Maiden brenner for fansen, og dermed brenner de for å lage musikk som fansen liker

dette er nok riktig, men du må ikke tro at maiden ikke brenner for musikken de lager. dette trenger du ikke lese noe artikkel for å få med deg, bare se på et live opptak. du skal lete lenge før du finner et band med høyere spilleglede enn det maiden har, og ingen har så god spilleglede hvis de ikke brenner for musikken de spiller.

 

Blink 182 er jo bare en gjeng med talentløse amatører.

riktig. de spiller fjortispunk, og dessverre slår dette ofte ann blandt fjortisene.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke si at Iron Maiden er trofaste til fansen (ikke at de er det motsatte)

 

Har sett alt for mye intervjuer osv av maiden. Det jeg sa var for å påpeke at maiden ikke er trofaste mot fansen ved å gi det fansen vil like med vilje. Maiden lager musikk fra sitt hjerte, og det sklir pent inni hjertet til fansen. Og mellom der utvikler det seg følelser fra begge parter. Maiden elsker fansen sin, og fansen elsker maiden. Som jeg skrek av hele mitt hjerte på slutten av maiden konserten i spektrum:

JEG ELSKER DERE!!!!!!!

 

edit:

dette er nok riktig, men du må ikke tro at maiden ikke brenner for musikken de lager. dette trenger du ikke lese noe artikkel for å få med deg, bare se på et live opptak. du skal lete lenge før du finner et band med høyere spilleglede enn det maiden har, og ingen har så god spilleglede hvis de ikke brenner for musikken de spiller

Gutta er over 50 og reiser verden rundt for å spille for meg, deg og alle andre. Det er en av tingene jeg setter pris på med maiden. De gir like mye på HVER konsert! alt de orker.. på HVER konsert. 55+ og løper rundt som de var 20. Har lagt merke til en haug med store band som gir alt de kan og har flotte store show for 100tusen, men så dra i til spektrums 8000 folk og ikke gidde å gjøre det samme. Det er svakt.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Det jeg sa var for å påpeke at maiden ikke er trofaste mot fansen ved å gi det fansen vil like med vilje. Maiden lager musikk fra sitt hjerte, og det sklir pent inni hjertet til fansen

det er helt riktig! de spiller og lager musikk de elsker, og det er kjempe flott, for det er samme musikk som vi elsker!

Har lagt merke til en haug med store band som gir alt de kan og har flotte store show for 100tusen, men så dra i til spektrums 8000 folk og ikke gidde å gjøre det samme. Det er svakt.

enig. maiden derimot var like i farten i spektrum som de var i rock inn rio! det er viser hvor mye de setter pris på hver enkelt av tilskuerne sine. de gir alt, eller ingen ting(hvis det ikke er noe konsert altså)

Gutta er over 50 og reiser verden rundt for å spille for meg, deg og alle andre. Det er en av tingene jeg setter pris på med maiden. De gir like mye på HVER konsert! alt de orker.. på HVER konsert. 55+ og løper rundt som de var 20

ja, mange store band burde lære av maiden.

 

edit:

leif var her

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
55+ og løper rundt som de var 20.

[PIRKE]Bruce er 47, Dave er 49, Adrian er 48, Janick er 48,Steve er 49, og Nicko er 53[/PIRKE]

 

:p

Lenke til kommentar
55+ og løper rundt som de var 20.

[PIRKE]Bruce er 47, Dave er 49, Adrian er 48, Janick er 48,Steve er 49, og Nicko er 53[/PIRKE]

 

:p

flaut. Har lest halve band biografien og vet ikke når gutte ble født... :!:

 

Må ha lest 47 ett sted og trudd det var 57, Men vi feier dem alle under teppe på rundt 50år så ære bra vettu ;)

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

Oppskrytt, fortsatt bra:

Beatles, Stones, QotSA, SoaD, Pink Floyd, Eagles

Oppskrytt, shitty musikk:

Maiden, Manowar, Whitesnake osv

Ikke overvurdert at all:

Led Zeppelin (LZ's mediocre was still better than everyone else's best),Mars Volta/AtDI (digger denne musikken, sa utrolig mye energi og liv i hver sang)

Lenke til kommentar
Oppskrytt, fortsatt bra:

Beatles, Stones, QotSA, SoaD, Pink Floyd, Eagles

Oppskrytt, shitty musikk:

Maiden, Manowar, Whitesnake osv

Ikke overvurdert at all:

Led Zeppelin (LZ's mediocre was still better than everyone else's best),Mars Volta/AtDI (digger denne musikken, sa utrolig mye energi og liv i hver sang)

Jævlig enig med deg, spesielt når det gjelder Eagles og Led Zeppelin.

 

Men uansett. Du har ganske rett i at salgstallene til The Beatles ikke kan rettferdiggjøres, men i forhold til sin tid var det revolusjonerende og alle måtte kjøpe det. Hvis du mener at andre band/ artister burde hatt like høye salgstall, forstår jeg deg. :thumbup:

 

Jeg synes allikevel at The Beatles ikke er oppskrytt :)

 

EDIT: Du glemte AC/DC i listen over shitty musikks :p

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

ALL powermetal, særlig Children of Bodom, maken til pentatonisk fjortiss-briefing skal man lete lenge etter.

In flames suger og kuk, samme gjelder Shadows Fall og Dimmu Borgir og Cradle of Filth.

Jeg trenger vel knapt å nevne mainstream dritt som Slipknot, korn , limp bizkit osv.

Det mest over-rated band noensinne må være black sabbath, tony iommi er den kjedeligste gitaristen jeg kjenner til.

Alle fjortiss-liksommetall band er også dritt.

Går ikke an å gjøre metall mainstream :mad:

Lenke til kommentar

Omg teh mainstream!!111 omgg! it be s00 untr00!!!

ARGGH!! but me not mainstream!! no me be teh tr00!

tr00 darkness og det lost forest lback mætallk!!!

RAWWWRHgh!!!

 

Seriøst: Å synes musikk er dårlig fordi den er populær er teit.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...