Gå til innhold

Hvilke band synes dere er oppskrytte?


TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Iron Maiden = bra sanger, men de kan jo ikke spille de, derfor: ZzZ

 

det er faktisk bare bullshit. man kan ha mange grunner for ikke å like Maiden, men å si at de ikke kan spille blir for dumt for det er enkelt og greit feil.

 

men jeg er enig i Beatles og U2

Jeg er ikke videre fan av bandet, men å si at de ikke kan spille, det er direkte bevis på total uvitenhet...

Lenke til kommentar
Den som sa i tråden her om at Iron Maiden var oppskrytt, begrunn! (sivblom kalte du deg)

Begrunnelse på kvifor han synast Iron Maiden er oppskrytt? Held det ikkje å sei at han synast dei er oppskrytt? Då meinar han vel ganske enkelt at bandet ikkje er så bra som mange vil ha det til. Begrunnelse er overflødig meinar eg.

 

Og sjølvsagt vil jo ikkje du meine at Maiden er oppskrytt, du er jo Maiden-fan! Eg er enig i at Maiden er oppskrytt. Greit band, men langt frå so gode som mange skal ha det til.

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk at Iron Maiden er både flinke til å skrive og spille(særlig live) sanger, men når de ikke kommer med noe nytt(stilmessig) så blir det gørrkjedelig. Band som ikke utvikler seg men som står på stedet hvil blir bare kjedelig for meg...

Lenke til kommentar
Iron Maiden = bra sanger, men de kan jo ikke spille de, derfor: ZzZ

 

det er faktisk bare bullshit. man kan ha mange grunner for ikke å like Maiden, men å si at de ikke kan spille blir for dumt for det er enkelt og greit feil.

 

men jeg er enig i Beatles og U2

Jeg er ikke videre fan av bandet, men å si at de ikke kan spille, det er direkte bevis på total uvitenhet...

Søppeltryner. Dere misforstår meg totalt. Det jeg mener er at sangene deres har utrolig stort potensial og at Maiden ikke klarer å ta det ut 100%.

 

Jeg synes f.eks at Etheral, Cradle of Filth, Graveworm og Children of Bodom spiller Maiden sine sanger ti ganger bedre enn det Maiden selv gjør.

Lenke til kommentar
Merkelig at U2 sammen med Pink Floyd og Madonna er de som drar flest publikum på konserter...

 

Kan ha noe med at de er oppskrytt. :p

 

 

Jeg liker metal, men jeg hører ikke på maiden. Jeg for min del, synes de suger hardere enn en trimma støvsuger.

Pink floyd er da ikke oppskrytt!

Hørte du dem på live 8 konserten? Etter min mening var de det beste live-bandet på hele arrangementet.

Lenke til kommentar
Iron Maiden = bra sanger, men de kan jo ikke spille de

Jo det kan de. (hvorfor lage noe man ikke klarer å spille selv? :ermm:)

 

Begrunnelse på kvifor han synast Iron Maiden er oppskrytt?

 

Fordi jeg lurer på grunnen hans, kanskje jeg ser noe i det han sier og kanskje han har misforstått.

 

Jeg synes faktisk at Iron Maiden er både flinke til å skrive og spille(særlig live) sanger, men når de ikke kommer med noe nytt(stilmessig) så blir det gørrkjedelig. Band som ikke utvikler seg men som står på stedet hvil blir bare kjedelig for meg...

 

Iron Maiden er ett av de eneste bandene jeg vet om som har så mange temaer, andre band er liksom "sex drugs olala" andre "die everybody die!" mens maiden synger om alt forskjellig, om historiske personer, hendelser, følelser +++. Bandet er ikke ensformig liksom. og at de står på stedet hvil er :nei: hør på Iron maiden albumet, så seventh son of a seventh son, så brave new world osv. Kunne nesten ikke tru det er samme gruppe.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Iron Maiden = bra sanger, men de kan jo ikke spille de

Jo det kan de. (hvorfor lage noe man ikke klarer å spille selv? :ermm:)

Beklager at jeg spør, men er du evneveik? Les postene mine da for pokker!

Beklager at jeg svarer. Nei. Om du mener at den og den gruppa spilte den og den sangen bedre er vel din personlige mening om det, selv syns jeg at ingen cover har overgått maiden, men mange som ligger på linje, COF sin Hallowed Og Sonatas Die Med Boots på blandt annet.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Iron Maiden er ett av de eneste bandene jeg vet om som har så mange temaer, andre band er liksom "sex drugs olala" andre "die everybody die!" mens maiden synger om alt forskjellig, om historiske personer, hendelser, følelser +++. Bandet er ikke ensformig liksom. og at de står på stedet hvil er :nei: hør på Iron maiden albumet, så seventh son of a seventh son, så brave new world osv. Kunne nesten ikke tru det er samme gruppe.

1. Jeg snakket ikke om tekster, men om selve musikken.

 

2. Hører på de albumene nå, stilmessig så er de kliss like.

 

 

PS: Skulle ikke tro at det var samme gruppe...?

 

 

HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!! :!:

 

 

(No offence)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...