Gå til innhold

Hvilke band synes dere er oppskrytte?


TLZ

Anbefalte innlegg

Er en del band som etter mitt syn har blitt hypet opp og oppskrytt langt over hvor gode bandene egentlig er.( Listen er selvfølgelig subjektiv, dermed så er deg også sagt at eg synes du kan drite i å kommentere andre sine lister i denne tråden. Folk er forskjelige, deal with it.) <-- Dette gjelder ikke lenger da ingen fulgte det(inkl. meg selv etterhvert :blush:). Det er lov å kommentere andre, men innenfor rimeligheten grenser. Og hvis du skal kommentere, kommenter for å seriøse diskusjon ikke sånn fantull ala. "Omg! Hvordan kan du si det? De er jo verdens beste lissom!!!!!!1111"

 

Metallica. ja også på 80 tallet! Ikke ta meg feil, de lager ganske brukednde musikk... men sååååå ultra [sett inn fjortissutrykk her] gode som mange skal ha det til er de ikke.

 

Nightwish. Både oppskrytt og nedskrytt, de er ganske brukende musikk. Verken elendig, men ikke såååå bra som mange skal ha det til.

 

(Gammel) Slipknot, dvs slipknot før vol3. Denne musikken er kjedelig, repetiv og umelodiøs. Den har energi, men det er alt.

 

Avantasia. Blitt opphøyet som det ultimate power-prog-metal band.... dette sovner eg av

 

Cannibal Corpse. Kjeeeedelig, repetiv deathmetal. Skulle likt å se disse gutta klare seg uten det ekstreme imaget sitt.

 

Synes forøvrig at mye listepop er sterkt oppskrytt.. men det gidder eg ikke å ta her.

 

Nå vil eg høre deres meninger. Husk, dette er ikke en liste over bandene dere ikke liker(eg liker faktisk noen av de eg har nevnt)... men en liste over band som etter deres syn er oppskrytte.

 

EDIT: Hadde vært veldig greit hvis dere skrev noe mer enn bare band navnet... :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dream theater oppskrytt? de er jo utrolig undervurdert på alle måter jo...

Men jeg vil si at sånne forbanna folk som ikek lager musikken sin selv(kun framfører) er feig. I popens verden er det mange folk som gjør det. De har egentlig null talent(nesten) men bra utsenede. Dette gjelder ikke alle bare så det er klart.

Lenke til kommentar
Dream theater oppskrytt? de er jo utrolig undervurdert på alle måter jo...

Listen er selvfølgelig subjektiv, dermed så er deg også sagt at eg synes du kan drite i å kommentere andre sine lister i denne tråden. Folk er forskjelige, deal with it.
Lenke til kommentar

 

Metallica. ja også  på 80 tallet! Ikke ta meg feil, de lager ganske brukednde musikk... men sååååå ultra [sett inn fjortissutrykk her] gode som mange skal ha det til er de ikke.

 

Den er jeg meget enig i.

Da er vi tre.

Lenke til kommentar

 

Metallica. ja også  på 80 tallet! Ikke ta meg feil, de lager ganske brukednde musikk... men sååååå ultra [sett inn fjortissutrykk her] gode som mange skal ha det til er de ikke.

 

Den er jeg meget enig i.

Da er vi tre.

Fire fem...

seks-sju+++++++ :!:

Heilt på trynet IMO.

Lenke til kommentar
PINK FLOYD

Overall?

 

Eller selve god platene?

Bortsett tildels fra de par første - overall :hm:

Nå det subjektive slår inn..

Hvorfor? Klangen som er feil eller hva?

 

Pm da groenn, litt nyskjerrig.

 

nok OT

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

Kraftwerk, Flower Kings, Camel, Ayreon, Symphony X, Threshold, Pink Floyd, Rolling Stones, Renaissance, White Willow, Cradle of Filth, Children of Bodom, Nightwish, Slipknot, Rammstein, Behemoth, In Flames, Hammerfall, Machine Head, Nirvana og alt VG lista musikk (mye jeg har glemt, men synes det er litt kjedelig å tenke på oppskrytte band).

Lenke til kommentar
Kraftwerk, Flower Kings, Camel, Ayreon, Symphony X, Threshold, Pink Floyd, Rolling Stones, Renaissance, White Willow, Cradle of Filth, Children of Bodom, Nightwish, Slipknot, Rammstein, Behemoth, In Flames, Hammerfall, Machine Head, Nirvana og alt VG lista musikk (mye jeg har glemt, men synes det er litt kjedelig å tenke på oppskrytte band).

Litt av en kratftsalve :D

 

 

Er vel stort sett enig bortsett fra Camel (pre 80 tallet) og White Willow

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...