Gronz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Prøv å gå inn i mappen og skriv "./*". Lenke til kommentar
pev Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg får samme feilen når jeg skriver ./* -bash: ./steam: No such file or directory Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 har du sjekket filsystemet i det siste? Husker jeg hadde noen lignende problemer en gang, da var det ext2 som var eh.. litt fucket. Lenke til kommentar
pev Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 hm.. Jeg er ganske sikker på at jeg installerte med ext3, men jeg kan prøve på nytt for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar
pev Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Har nå installert på nytt med en ny harddisk med ext3. Fungerer fortsatt ikke Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Prøv med en annen distr? AMD64+Debian er vistnok en smule herpings... (ikke multilib støtte) Lenke til kommentar
pev Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Prøv: sh steam steam: Cannot execute binary file ? Lenke til kommentar
ratix Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kjør: du -hsc steam og file steam Post output her. Lenke til kommentar
pev Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Kjør:du -hsc steam og file steam Post output her. 7.2M steam 7.2M total file steam -bash: file: command not found Lenke til kommentar
pev Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Tusen takk for all hjelp så langt folkens! Er det noen som har noe siste tips før jeg gir opp Debian AMD64 ? Tips til annen distro som egner seg bra til _ren_ spillserver med amd64 støtte? Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tusen takk for all hjelp så langt folkens! Er det noen som har noe siste tips før jeg gir opp Debian AMD64 ? Tips til annen distro som egner seg bra til _ren_ spillserver med amd64 støtte? Gentoo for 64bit, eller Slackware/Arch for 32bit. Lenke til kommentar
pev Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Tusen takk for all hjelp så langt folkens! Er det noen som har noe siste tips før jeg gir opp Debian AMD64 ? Tips til annen distro som egner seg bra til _ren_ spillserver med amd64 støtte? Gentoo for 64bit, eller Slackware/Arch for 32bit. Tror jeg skal prøve meg på Gentoo. Er den ok til server da? Trodde det var litt mer "desktoplinux". Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tusen takk for all hjelp så langt folkens! Er det noen som har noe siste tips før jeg gir opp Debian AMD64 ? Tips til annen distro som egner seg bra til _ren_ spillserver med amd64 støtte? Gentoo for 64bit, eller Slackware/Arch for 32bit. Tror jeg skal prøve meg på Gentoo. Er den ok til server da? Trodde det var litt mer "desktoplinux". Gentoo fungerer ypperlig som server. Har hatt en Gentoo server på jobb i over ett år nå og vi har aldri hatt noen problemer. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Når Gentoo er installert så sitter du med et minimum av installerte programmer, og så bruker du portage (pakkesystemet) til å installere det du trenger. Selv steam ligger i portage og kan enkelt installeres med emerge halflife-steam. Edit: Steam-ebuildet er masked for alt annet enn x86 (32-bit), men kan sikkert tvinges gjennom på amd64 også. Spørsmålet er bare hvor mye du egentlig tjener på 64-bit om boksen bare skal være steam-server, om den ikke skal gjøre annet så er det kanskje like greit å bare legge inn x86-versjonen. Edit2: For å overstyre portage og legge inn steam må du først legge inn emul-linux-x86baselibs. Så kan du dra en echo 'games-server/halflife-steam -amd64' >> /etc/portage/package.keywords. Endret 8. mars 2005 av zyp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå